anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Incompetenta, nepasare sau altceva?

ADI66
Junior

Salut. Am sunat azi dimineata pe la 9 la 300 pentru renegociere, eventual prelungire abonament (contract). Am hotarat prelungirea abonamentului in aceleasi conditii tehnice (tv, internet,telefonie fixa). Totul ok. Doar ca dupa incheierea convorbirii telefonice, la nici 20 minute, nu mai am internet. Sun, se verifica si trimite orange echipa (o persoana). Incearca toate cele, schimba si modemul, dar internet ioc, adica lipsa. Pleaca echipa, eu raman cu.... Ce fac acum? Sun la 300 sa injur, macar ma racoresc sau astept, ce? Penibil. Servicii de toata jena, sa fiu diplomat. Ce sa fac acum?

7 Răspunsuri 7

Trixen
#StarMember

Salutare,

Atata timp cat un contract este in derulare, nu opreste nimeni functionarea serviciilor.
Mai mult decat atat, daca retin bine, orice schimbare de contract/abonament se aplica la urmatoarea data de facturare (exceptie fac optiunile). Asta inseamna ca daca dimineata ati discutat, nu se opera o schimbare imediat.

Semnal pe fibra este? Se aprinde vreun LED cu rosu? Lipsa semnalului ar putea sa denote un incident tehnic si ar fi mai probabila, dupa parerea mea.

Nota: in urma cu vreo doua luni am avut un incident cu televiziunea. A venit echipa, au zis ca e ceva zonal, au reparat problema si eu nu am avut internet stabil o saptamana. O saptamana in care zilnic am deschis cate un incident nou. In cele din urma s-a rezolvat totul. Spun astea pentru ca ma leg de probabilitatea unui incident si de aia sa nu se stie foarte multe detalii inca.

Buna.E prea mult sa fie o coincidenta lippsa internetului,dupa ce am inchis cu 300.A fost si ,,echipa",a incercat de toate,a schimbat si modemul si valea,fara sa rezolve.Vecinii mei au internet.Deci...

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Și echipa respectivă ce spunea? Despre ce este vorba? Nu are cum să-ti închidă cineva contractul pe loc!

 

MihaiC99
Junior entuziast

Eu sper că vor face ceva in cursul zilei de mâine, in caz contrar problema va fi amânată pentru luni.

Ar fi indicat sa îi contactati mâine dimineață daca nu v-au oferit detalii cu privire la rezolvarea problemei.

mihai_13
Maestru

incearca sa injuri inainte de a suna din nou la 300 😁 nu te ajuta daca ii injuri in "direct"

Nor
Vizitator

A primit și altcineva înștiințare de majorare a prețului serviciilor cu 5/100? Fac 17 ani de client Orange. De dimineață mă trezesc fara wi.fi și cablu tv.Scriu pe chat,răspunde târziu,ii explic situația și îmi spune că voi fi contactata in 1_24 ore. Și că voi primi o reducere de 6 euro în 

Sun la Orange la 8 seara și operatorul spune că dacă nu vine mâine cineva,atunci vine luni. Cu ce mă ajută pe mine reducerea aia de 6 euro? Eu vreau sa am informații înainte de alegeri .Sunt 2 sărbători,vreau sa vad filme,parada...Oare cat durează portarea la alt operator tv și internet?