la 29-11-2024 05:32 PM - editat ultima oară la 30-11-2024 08:57 AM de DanielaH
Salut. Am sunat azi dimineata pe la 9 la 300 pentru renegociere, eventual prelungire abonament (contract). Am hotarat prelungirea abonamentului in aceleasi conditii tehnice (tv, internet,telefonie fixa). Totul ok. Doar ca dupa incheierea convorbirii telefonice, la nici 20 minute, nu mai am internet. Sun, se verifica si trimite orange echipa (o persoana). Incearca toate cele, schimba si modemul, dar internet ioc, adica lipsa. Pleaca echipa, eu raman cu.... Ce fac acum? Sun la 300 sa injur, macar ma racoresc sau astept, ce? Penibil. Servicii de toata jena, sa fiu diplomat. Ce sa fac acum?
29-11-2024 05:49 PM - editat 29-11-2024 05:51 PM
Salutare,
Atata timp cat un contract este in derulare, nu opreste nimeni functionarea serviciilor.
Mai mult decat atat, daca retin bine, orice schimbare de contract/abonament se aplica la urmatoarea data de facturare (exceptie fac optiunile). Asta inseamna ca daca dimineata ati discutat, nu se opera o schimbare imediat.
Semnal pe fibra este? Se aprinde vreun LED cu rosu? Lipsa semnalului ar putea sa denote un incident tehnic si ar fi mai probabila, dupa parerea mea.
Nota: in urma cu vreo doua luni am avut un incident cu televiziunea. A venit echipa, au zis ca e ceva zonal, au reparat problema si eu nu am avut internet stabil o saptamana. O saptamana in care zilnic am deschis cate un incident nou. In cele din urma s-a rezolvat totul. Spun astea pentru ca ma leg de probabilitatea unui incident si de aia sa nu se stie foarte multe detalii inca.
la 29-11-2024 06:13 PM
Buna.E prea mult sa fie o coincidenta lippsa internetului,dupa ce am inchis cu 300.A fost si ,,echipa",a incercat de toate,a schimbat si modemul si valea,fara sa rezolve.Vecinii mei au internet.Deci...
la 29-11-2024 08:23 PM
Salutare!
Și echipa respectivă ce spunea? Despre ce este vorba? Nu are cum să-ti închidă cineva contractul pe loc!
la 29-11-2024 09:43 PM
Eu sper că vor face ceva in cursul zilei de mâine, in caz contrar problema va fi amânată pentru luni.
Ar fi indicat sa îi contactati mâine dimineață daca nu v-au oferit detalii cu privire la rezolvarea problemei.
la 29-11-2024 08:33 PM
incearca sa injuri inainte de a suna din nou la 300 😁 nu te ajuta daca ii injuri in "direct"
la 29-11-2024 09:24 PM
A primit și altcineva înștiințare de majorare a prețului serviciilor cu 5/100? Fac 17 ani de client Orange. De dimineață mă trezesc fara wi.fi și cablu tv.Scriu pe chat,răspunde târziu,ii explic situația și îmi spune că voi fi contactata in 1_24 ore. Și că voi primi o reducere de 6 euro în
la 29-11-2024 09:28 PM
Sun la Orange la 8 seara și operatorul spune că dacă nu vine mâine cineva,atunci vine luni. Cu ce mă ajută pe mine reducerea aia de 6 euro? Eu vreau sa am informații înainte de alegeri .Sunt 2 sărbători,vreau sa vad filme,parada...Oare cat durează portarea la alt operator tv și internet?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor