la 17-09-2019 08:36 PM
la 17-09-2019 08:55 PM
la 17-09-2019 08:55 PM
la 17-09-2019 09:06 PM
la 17-09-2019 10:45 PM
la 17-09-2019 10:57 PM
la 18-09-2019 02:07 AM
la 18-09-2019 10:48 AM
la 18-09-2019 11:43 AM
la 06-02-2023 08:18 PM
Ai reusit ceva? Iar daca nu ai reusit te pot ajuta
la 26-03-2025 11:14 AM
Bună ziua și eu sunt nouă aici! Mi-au blocat canalele pt o factura restantă de care nu am fost înștiințată cum ar fii normal ținând cont ca sunt client de 16 ani și nu am avut restanțe până acum și în condițiile în care aveam timp să plătesc până pe 07/04 !Am asteptat sa ma sune operatorul dar nici gând! Factura e plătită azi și am trimis și foto cu plata . Cand m-am acces la canale??????
la 26-03-2025 11:37 AM
Buna,
Dacă ați realizat plata prin contul My Orange, fie online, fie prin aplicația mobilă, sau direct într-un magazin Orange, confirmarea plății nu este necesară, deoarece aceasta se înregistrează automat în contul dumneavoastră.
Dacă ați efectuat plata prin alte metode, precum virament bancar, internet/mobile banking, bancomat sau trezorerie, este necesar să confirmați plata.
https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati
Puteți să îi contactați și prin chat de unde puteți trimite dovada achitării platii.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor