anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Recalculare factură - când ?

eda2k
Cunoscător

Bună ziua,

În luna iulie am prelungit un contract pentru unul din numerel de telefon, beneficiile fiind clar stipulate atât în contract, cât și în Fișa de sinteză - respectiv Opțiunea Bonus Dublu Date. Aceasta din păcate nu a fost alocată nici până azi, iar factura din luna august conține costuri suplimentare privind consumul de date mobile (numai 639,35 lei în plus la factură).

În data de facturare (7.08.2024) am contactat telefonic serviciul clienți și am expus problema, respectiv nealocarea beneficiilor din contract și taxarea lor suplimentară, cât și deschiderea unui ticket pe site (numarul 228543541).  Conform tiketului, în cel mult 5 zile lucrătoare trebuia să primesc un răspuns. Am anexat acolo Anexa la contract, Fișa de sinteză și Factura.

Primesc un prim răspuns pe data de 13 august, ce nu conține o rezoluție:

„Buna ziua,

In urma verificarilor efectuate pe contul dumneavoastra, am observat ca deja ati discutat cu colegii mei de la Relatii Clienti despre situatia semnalata.

De asemenea, doresc sa imi cer scuze pentru timpul de raspuns intarziat, insa avem un volum mai mare de solicitari si acestea sunt tratate in ordine.

Intra in Comunitatea Orange! Aici gasesti informatii utile referitoare la serviciile si produsele Orange. Poti afla raspunsul la intrebarile tale si poti castiga numeroase beneficii.

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

Cu stima,”

Ok - contactez din nou serviciul clienți prin chat pe data de 17.08 (am pe mail detaliile conversației - Numar chat : 0003NaKA5EPFKAEV) și sunt informat că în 24 de ore voi fi contactat pe numărul de telefon principal:

00:11:36 CD : O sa transmit situatia mai departe catre un departament abilitat si voi solicita o urgentare in acest sens.
00:11:43 CD : Pe ce numar puteti fi apelat?
00:11:58 AE : 0745xxxxxx
00:12:28 CD : Multumesc, pentru aceste urgentari in mod normal termenul de contact este de 24 de ore, situatia va trebui escaladata ulterior catre un departament care se ocupa de solutionarea acestor situatii.
00:12:51 AE : Mulțumesc ! Aștept.”

Bineînțeles că NU m-a contactat niciun reprezentant Orange, dar nedorind să escaladez situația prin implicarea ANPC, contactez din nou prin chat serviciu clienți pe data de 20.08.2024 ( de această dată nu mai am salvate pe mail detaliile) și atrag atenția că factura nu este recalculată conform beneficiilor din contract și voi înainta plângere către ANCP - sunt îndemnat să aștept rezoluția, ce ar urma să o primesc până cel târziu pe data de 22-23.08.

 

Sigur - pe 22.08 primesc SMS că solicitarea mea este ÎNCĂ în curs de analiză și îmi vor răspunde în cel mai scurt timp. Îmi mulțumesc pentru înțelegere ...

 

Factura a fost achitat integral, în termenul scadent, respectiv suma de 1.222 lei (7 abonamente, 2 terminale achiziționate în rate).

 

Ce ar mai trebui să fac ? Dansul ploii, să merg într-un magazin Orange, să trimit un e-mail ? Achit facturile și aștept ca Orange să respecte contractul (probabil prin decembrie) iar ulterior îmi va rectifica pe facturile următoare ? Un fel de plătește acum, vedem noi când rectificăm ...

Varianta facilă - plângere la ANCP, dar și acolo durează 30 de zile calendaristice, dar dacă Orange își tot cere scuze că nu poate citi un contract și rectifica o factură, altă soluție nu am !

 

Mulțumesc pentru atenție!

1 Soluţie acceptată‚

Mulțumesc pentru implicare - azi am fost contactat de o doamnă amabilă și mi s-au alocat beneficiile din Anexa iar factura a fost emisă cu minus.

O noapte liniștită! 🙂

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator

Salut, @eda2k, și bine ai revenit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Vom ruga și noi colegii să verifice și vom reveni imediat ce vom primi un răspuns. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

Salut din nou!

Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri și a fost prioritizată.

În cel mai scurt timp vei primi un răspuns.

Mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Mulțumesc pentru implicare - azi am fost contactat de o doamnă amabilă și mi s-au alocat beneficiile din Anexa iar factura a fost emisă cu minus.

O noapte liniștită! 🙂

Mulțumesc și eu pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm.