la 29-08-2024 10:19 AM
Exista posibilitatea sa am mai multe contracte/puncte de consum la Orange Romania pe numele meu dar totuși sa fie fiecare abonament individual/separat, implicit facturi separate? Adică când ma duc sa plătesc factura și spun numărul X sa plătesc doar pentru aceea și sa nu îmi cumuleze toate punctele de consum/facturile?
In cazul inchirierii imobilelor, este f practic sa vrei sa oferi clientilor facturi separate.
la 29-08-2024 10:41 AM
Nu stiu daca se poate, dar, daca nu platesti o factura, vor fi toate serviciile taiate (adica, daca ai 3 adrese cu 3 contracte si sunt platite doar 2 din 3, se taie toate 3...).
Totusi, chiar daca primesti o singura factura, vei avea desfasurator individual pentru fiecare abonament (indiferent de adresa de instalare). Eu am avut 3 numere de mobil (3 contracte separate, intrucat le-am facut in magazine diferite) si primeam 3 facturi separate, dar in cont le vedeam pe toate individual (chiar si fiecare utilizator isi vedea propria factura, doar eu, ca administrator de cont, le vedeam pe toate). Cand am facut Orange Love, mi s-au unificat toate facturile intr-una singura si ceilalti utilizatori nu au mai putut vedea propria factura (nu mai exista factura individuala), dar fiecare abonament avea desfasurator propriu.
Legat de plata: poti face plata partiala pentru factura.
la 29-08-2024 12:44 PM
Salutare!
Facturile sunt oricum separate pentru fiecare serviciu oferit, doar că ai și un total al sumelor respective.
Punctele se oferă pe cont, nu doar pe o factură, adică doar cumulat.
Baftă!
la 29-08-2024 01:49 PM
Dar nu este vorba doar de separararea sumelor, sunt multe alte consecinte:
-daca factura nu este achitata la unul dintre punctele de consum, serviciile la ambele adrese sunt intrerupte;
-daca vreau sa inchid un punct de consum, trebuie sa inchid codul de abonat si sa redeschid un nou contract pt punctul de consum care ramane activ;
-pot sa am nevoie de servicii diferite la fiecare punct de consum, nu exista elemente de identificare pt fiecare punct de consum decat o oarecare corelatie intre sumele mentionate in eur pe contract si sumele din factura globala ;
-facturile nu pot fi decontate de clienti mai departe pt ca nici o firma nu accepta o factura globala care trebuie decontata partial fara nici un element de identificare.
Este un mod de functionare deloc practic.
Orice alt furnizor de servicii are posibilitatea de a emite facturi conform nevoilor clientului: ex Enel/PPC, Engie etc.
In plus, ca si client nu esti informat de aceste practici pentru a putea lua decizia care ti se potriveste, te trezesti cu niste modificari pe cont pentru care ulterior nu ma poti face nimic...
la 29-08-2024 02:11 PM
Stai asa sa detaliem putin:
Ca sa intelegi ce spun: am sediul firmei in chirie la o persoana fizica (cu contract la ANAF si tot tacamul). Avem contract cu Digi pe servicii fixe si, evident, contract de salubritate. Este singura factura pe care o avem la sediu, restul (apa, gazele si curentul) sunt pe numele proprietarului. Contractual, proprietarul ne trimite factura aferenta sediului (si are mai multe proprietati). Platile ghici cine le face? Noi. Contabiliceste, nu putem deduce TVA, dar ne sunt deduse sumele intregi (ca si cum "furnizorii" nu ar fi platitori de TVA).
Repet: chiar daca primesti o factura, ai desfasurator pentru fiecare "punct de consum".
la 29-08-2024 01:58 PM
Știu, așa este, dar eu am avut tot așa și la RDS. Adică aveam o factură pe care erau mai multe servicii, în două locații!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor