la 16-08-2024 07:28 AM
Buna ziua,
S-a mai intamplat cuiva sa se trezeasca cu factura umflata pe luna mai?
Dupa zeci de apeluri am clarificat, au recunoscut ca a fost eroare de retea, dar inca nu s-a solutionat/remediat. In cont tot apar datoare!
la 16-08-2024 07:36 AM
Buna,
Nu am mai pățit așa ceva.
Poți detalia ce înseamnă eroare de rețea.
la 16-08-2024 07:38 AM
Bun venit in Comunitate!!!
Poti da mai multe detalii? Era prima factura? Ce aparea la costuri?
la 16-08-2024 07:47 AM
Salutare!
Cum z-a soluționat? Factura rămâne așa cum a fost emisă și la următoarea va apărea "surplusul" cu minus.
la 16-08-2024 08:04 AM
Chiar dacă este "soluționată", factura neplătită integral rămâne restantă și produce efecte precum suspendarea serviciilor până la plata acesteia. Reglarea se va face abia peste o lună, dar până atunci cred că ai nevoie ca serviciile să fie active. Nu-ți face probleme, diferența plătită se va regăsi în facturile următoare. Important este că ai clarificat acest aspect.
16-08-2024 08:05 AM - editat 16-08-2024 08:08 AM
Dacă ți sa promis rezolvarea problemei in cont vei vedea soldul corect la următoarea factura.
Plătind factura curenta luna viitoare factura va fi pe minus
Totuși interesant ar fi daca ne poți spune cum o eroare de rețea umflă factura.
la 16-08-2024 09:05 AM
Salutare!
Important este să se și rezolve concret.
Nu, nu am pâțit și sper să nu pățesc niciodată.
Sper să se clarifice cât mai repede.
Succes!
la 16-08-2024 09:30 AM
Teoretic, regularizările se fac luna viitoare, la următoarea factură.
La diferente mici este ok. La 500 de lei mi se pare mult. Ar fi frumos sa se storneze factura existenta și să se refacă. Încearcă să îi contactezi în scris in acest sens și vezi dacă reușești.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor