anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu imi apar facturile in contul my orange?

Catalin0383
Junior

De ce nu imi apar facturile in contul my orange? Le primesc prin e-mail dar in cont nu.

 

15 Răspunsuri 15

FLo1
#StarMember

@Catalin0383: Bun venit în Comunitate. Atât în aplicație, dar și în forma web a contului tău MyOrange regăsești la Facturi situația cu Istoricul facturilor mele, ca în foto. Acolo îți apar toate facturile atât de servicii cât și reîncărcări separate care nu au fost incluse pe abonament. 

Mai mult, primirea facturii pe email este opțională, însă în contul tău MyOrange sigur se va regăsi.

Screenshot_20230423-160948_My Orange.jpg

Imi afiseaza ca nu există facturi emise. Pe e-mail am primit factura de 4 zile 

Salutare,
Esti pe Orange Romania sau pe Orange Romania Communications (OROC, fostul Telekom)? Ai cumva cont in ambele locuri cu aceeasi adresa de mail?

Sunt cu Orange România, abonat din 15 martie. Am avut  si pe Orange România Communicacions dat am inchis abonamentul 

Ok. Folosesti aceeasi adresa de mail pentru contul My Orange pe care ai avut-o si inainte, la Telekom?
Daca da, poti confirma ca esti in interfata corecta? Daca ai ramas logat pe mobil, e posibil sa fi ramas pe contul Telekom. Daca te loghezi din nou sau daca vii de pe un computer, ar trebui sa poti alege daca vrei ORO sau OROC.

Trixen_0-1682257014714.png

Trixen_1-1682257074960.png

Varianta intunecata (cu Internet si Televiziune) este de la OROC.
Contul corect ar trebui sa fie cel luminos (Sumar, Consum & facturi, etc)?

Folosesc aceeași adresa de mail dar parole diferite. Am reinstalat aplicatia si la fel  imi arata.  Nici pe pc nu imi arată. Sa o pot plăti online a trebuit sa folosesc optiunea,,plătește factura unui prieten"

@Catalin0383: În primele zilede la emiterea facturii pâna va fi disponibilă pe cont factura se poate plăti doar ca avans, chiar dacă apare valoarea de plată. Cum menționam anterior, răbdare până luni-marți. În weekend nu se fac modificări pe cont.

Abonat nou? Dacă da, dar și în general, modificările pe cont necesită cel puțin 3 zile lucrătoare până la sincronizarea și afișarea situației reale. Răbdare până luni-marți și va fi ok. 

Revino cu actualizări ale situației. Numai bine. 

Mie nu îmi apare nicio factura in My Orange. Nici măcar una. 

DanielaH
Moderator

Cătălin, s-a rezolvat situația cu facturile? Le poți vizualiza în My Orange?

Bună seara! Nu s a rezolvat nimic. Am 2 facturi plătite și niciuna nu apare in cont. Plus ca am abonament la tv premium si pe orange go nu pot vedea pro tv. 

@Catalin0383: Ai încercat să accessezi contul tău MyOrange și pe varianta de browser (desktop/PC)? Sau doar în aplicație? Posibil aplicația să aibă o întârziere la sincronizare.

MariaZ
Începător

Si eu am aceeasi problema si nu reusesc sa o rezolv.

Maria, bun venit în Comunitate!

Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ce se întâmplă când vrei să vizualizezi facturile? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Ajută chiar și o captură de ecran. Mulțumim.