la 23-04-2023 03:54 PM - editat ultima oară la 24-04-2023 09:36 AM de DanielaH
De ce nu imi apar facturile in contul my orange? Le primesc prin e-mail dar in cont nu.
23-04-2023 04:10 PM - editat 23-04-2023 04:13 PM
@Catalin0383: Bun venit în Comunitate. Atât în aplicație, dar și în forma web a contului tău MyOrange regăsești la Facturi situația cu Istoricul facturilor mele, ca în foto. Acolo îți apar toate facturile atât de servicii cât și reîncărcări separate care nu au fost incluse pe abonament.
Mai mult, primirea facturii pe email este opțională, însă în contul tău MyOrange sigur se va regăsi.
la 23-04-2023 04:17 PM
Imi afiseaza ca nu există facturi emise. Pe e-mail am primit factura de 4 zile
la 23-04-2023 04:24 PM
Salutare,
Esti pe Orange Romania sau pe Orange Romania Communications (OROC, fostul Telekom)? Ai cumva cont in ambele locuri cu aceeasi adresa de mail?
la 23-04-2023 04:30 PM
Sunt cu Orange România, abonat din 15 martie. Am avut si pe Orange România Communicacions dat am inchis abonamentul
la 23-04-2023 04:40 PM
Ok. Folosesti aceeasi adresa de mail pentru contul My Orange pe care ai avut-o si inainte, la Telekom?
Daca da, poti confirma ca esti in interfata corecta? Daca ai ramas logat pe mobil, e posibil sa fi ramas pe contul Telekom. Daca te loghezi din nou sau daca vii de pe un computer, ar trebui sa poti alege daca vrei ORO sau OROC.
Varianta intunecata (cu Internet si Televiziune) este de la OROC.
Contul corect ar trebui sa fie cel luminos (Sumar, Consum & facturi, etc)?
la 23-04-2023 04:49 PM
Folosesc aceeași adresa de mail dar parole diferite. Am reinstalat aplicatia si la fel imi arata. Nici pe pc nu imi arată. Sa o pot plăti online a trebuit sa folosesc optiunea,,plătește factura unui prieten"
la 23-04-2023 04:53 PM
@Catalin0383: În primele zilede la emiterea facturii pâna va fi disponibilă pe cont factura se poate plăti doar ca avans, chiar dacă apare valoarea de plată. Cum menționam anterior, răbdare până luni-marți. În weekend nu se fac modificări pe cont.
23-04-2023 04:25 PM - editat 23-04-2023 04:26 PM
Abonat nou? Dacă da, dar și în general, modificările pe cont necesită cel puțin 3 zile lucrătoare până la sincronizarea și afișarea situației reale. Răbdare până luni-marți și va fi ok.
Revino cu actualizări ale situației. Numai bine.
la 26-09-2023 09:43 AM
Mie nu îmi apare nicio factura in My Orange. Nici măcar una.
la 25-04-2023 10:47 AM
Cătălin, s-a rezolvat situația cu facturile? Le poți vizualiza în My Orange?
la 25-04-2023 08:25 PM
Bună seara! Nu s a rezolvat nimic. Am 2 facturi plătite și niciuna nu apare in cont. Plus ca am abonament la tv premium si pe orange go nu pot vedea pro tv.
la 25-04-2023 08:37 PM
@Catalin0383: Ai încercat să accessezi contul tău MyOrange și pe varianta de browser (desktop/PC)? Sau doar în aplicație? Posibil aplicația să aibă o întârziere la sincronizare.
la 11-10-2023 09:34 PM
Si eu am aceeasi problema si nu reusesc sa o rezolv.
la 12-10-2023 09:45 AM
Maria, bun venit în Comunitate!
Ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ce se întâmplă când vrei să vizualizezi facturile? Dă-ne, te rog, mai multe detalii. Ajută chiar și o captură de ecran. Mulțumim.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor