la 12-11-2024 08:18 PM - editat ultima oară la 02-12-2024 04:26 PM de DanielaH
Bună seara, astăzi mi-a fost suspendat contul, am făcut plata la 12 dar încă nu s-a redeschis. Aveți idee cat durează?
la 12-11-2024 10:20 PM
Salut, @GeaninaTudu. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ai efectuat plata pentru întreaga sumă restantă? Aici ai mai multe detalii.
la 12-11-2024 10:20 PM
Salut, @GeaninaTudu. Bine ai venit în Comunitatea Orange!
Ai efectuat plata pentru întreaga sumă restantă? Aici ai mai multe detalii.
la 03-02-2025 10:00 AM
Bună ziua Mihaela. Eu am pățit ceva mult mai interesant. Am făcut plata pe data de 20 ianuarie din aplicația My Orange. La momentul acela în loc să-mi apară mesajul standard, îmi spune a că plata nu a fost procesată, și eram rugat să încerc din nou. Am făcut asta, și am constatat că banii mi-au fost retrași de două ori din cont. Le-am scris colegilor dumneavoastră, le-am trimis capturi de ecran cu tranzacțiile. Mi-au dat dreptate, dar banii au rămas într-o zonă necunoscută, iar factura mea neachitată în continuare. Pentru acest eveniment colegii dumneavoastră mi-au acordat o reducere de 5 euro la următoarea factură. Astăzi mi-a fost suspendat contul, deși factura nouă este scadentă pe 10 februarie. Ce înseamnă asta? Nu bătaie de joc față de mine?
la 12-11-2024 10:41 PM
Buna, @GeaninaTudu .
Cum ai făcut plata (din contul my Orange sau prin alta metoda)?
la 15-11-2024 11:50 AM
@GeaninaTudu ne poți spune, te rog care este situația acum? Contul este în continuare suspendat?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor