anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cont suspendat pe motiv de neplată

GeaninaTudu
Începător

Bună seara, astăzi mi-a fost suspendat contul, am făcut plata la 12 dar încă nu s-a redeschis. Aveți idee cat durează?

1 Soluţie acceptată‚

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @GeaninaTudu. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Ai efectuat plata pentru întreaga sumă restantă? Aici ai mai multe detalii.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

Salut, @GeaninaTudu. Bine ai venit în Comunitatea Orange!

Ai efectuat plata pentru întreaga sumă restantă? Aici ai mai multe detalii.

Bună ziua Mihaela. Eu am pățit ceva mult mai interesant. Am făcut plata pe data de 20 ianuarie din aplicația My Orange. La momentul acela în loc să-mi apară mesajul standard, îmi spune a că plata nu a fost procesată, și eram rugat să încerc din nou. Am făcut asta, și am constatat că banii mi-au fost retrași de  două ori din cont. Le-am scris colegilor dumneavoastră, le-am trimis capturi de ecran cu tranzacțiile. Mi-au dat dreptate, dar banii au rămas într-o zonă necunoscută, iar factura mea neachitată în continuare. Pentru acest eveniment colegii dumneavoastră mi-au acordat o reducere de 5 euro la următoarea factură. Astăzi mi-a fost suspendat contul, deși factura nouă este scadentă pe 10 februarie. Ce înseamnă asta? Nu bătaie de joc față de mine?

MihaiC99
Cunoscător

Buna, @GeaninaTudu .

Cum ai făcut plata (din contul my Orange sau prin alta metoda)?

MihaelaA
Community Manager
Community Manager

@GeaninaTudu ne poți spune, te rog care este situația acum? Contul este în continuare suspendat?