la 07-09-2023 11:45 PM
Bună ,
As vrea să știu ce s-a întâmplat . Am fost deconectat complet din retea , inclusiv numerele din cont au dispărut fără niciun avertisment de la Orange pe motiv de neplată . Eu știam că o perioadă mai poți fi sunat . Dar nici sunat nu am putut fi. Interesant ca si Telekom procedează la fel . Știți ceva de vreo schimbare ? Nu doresc soluții deoarece mi-am plătit factura și am fost reconctat in aceeași zi . Ceea ce doresc să aflu este dacă exista undeva specificată vreo schimbare care sa permită acest lucru . Mi-se pare extrem de agresiv trendul . E corect să nu poti suna o perioada pana plătești, darsa nu poți fi sunat nu este corect deoarece abonamentul rămâne activ. Cred ca maxim 90 zile puteai fi sunat . Să fim realiști, nu ne aflam într-o situație foarte favorabila financiar având în vedere evenimentele geo-politice, urmele pandemiei și ... ... .. . Nu vorbesc de rea voință, atunci când cineva nu dorește să plătească . Mulțumesc
la 16-09-2023 03:59 PM
Da trebuie să pot fi apelat 60 de zile. Dacă există restanțe mai mari decât atât serviciile se suspenda .Acesta este răspunsul oficial din partea Orange România . Am avut o problema cu o taxă nejustificata de reziliere pe care nu au vrut să o anuleze decât cu sesizare la ANPC . Așa s-au depășit 60 de zile, deoarece nu am fost dispus să plăteasc peste 500 de lei pe o taxă nejustificata . Ca urmare mi-au returnat toate punctele Thank You . Astfel problema fiind rezolvată și misterul elucidat .
la 08-09-2023 12:17 AM
90 de zile sa beneficiezi de abonament, chiar si doar sa poti fi sunat. mi se pare prea mult. Stiu ca mai e activ o saptamana, doua dupa ce a trecut termenul de plata, apoi e inchis pt neplata. Daca vrei o perioada de gratie mai mare, treci pe cartela prepay. Ai cerut o amanare de plata, ai incercat sa platesti macar partial? Dupa cat timp de la termenul de plata ai achitat factura? Pentru detaliile legate de sitautia de neplata a abonamentului, trebuie sa te uiti in contract, la conditii.
Eu am gasit intr-o oferta primita acum un an: "Orange România poate suspenda sau restricționa accesul Clientului la Servicii imediat, fără preaviz sau altă formalitate și ără drept la despăgubiri, în următoarele situații: (i) Clientul nu a
achitat integral factura la termen, potrivit art. 1.9 alin. 5, de mai
sus; (ii) Clientul și-a încălcat oricare alte obligații contractuale
și/sau condițiile de folosire a Serviciilor Orange România; (iii)
în caz de Fraudă sau tentativă de Fraudă a Clientului; (iv) în
caz de depășire a Limitei de credit numai după notificarea
prealabilă a Clientului; (v) în orice alt caz în care acțiunile sau
inacțiunile Clientului pot determina un risc pentru Orange România;
(vi) în cazul în care Orange România suspendă accesul Clientului
la Servicii în baza unui alt contract încheiat de Orange România
cu Clientul; (vii) în orice alte cazuri prevăzute expres în prezentul
Contract sau în lege."
la 08-09-2023 07:07 AM
Salutare!
Știu pe cineva care a întârziat plata la servicii fixe și în vreo 3 săptămâni au sunat de la firmă de recuperări.
Deci da, trebuie multă atenție, pentru că imediat se închid serviciile care nu sunt plătite. Termenul legal este de 2 săptămâni la toate facturile.
la 08-09-2023 09:54 AM
Imi si imaginez ca esti sunat de recuperatori pentru 100 de lei 😁.
la 08-09-2023 10:26 AM
Erau vreo 140 lei.
la 08-09-2023 10:23 AM
E ok așa . Logic dacă nu plătesc nu folosesc dar sa pot fi sunat măcar pana se emite următoarea factura. Oricum voi plăti , e interesul meu
la 08-09-2023 10:27 AM
Din păcate, astea sunt regulile!
la 09-09-2023 09:42 AM
Cu firmele de recuperări e grav. Pe mine tot așa pentru o sumă mică m-au sunat de 2-4 ori pe zi de pe aproximativ 40 de numere diferite . E vorba de Creeditexpress, cred că sunt cei mai agresivi de pe piața . Opetatotii sunt amabili, dar să fii mereu sunat de pe atâtea numele e neplăcut . Oricum niciodată nu le-am plătit lor, am contract cu Orange ca urmare la Orange am plătit .
la 08-09-2023 07:15 AM
Salut @VasT . Să beneficiezi de serviciile Orange (chiar și primirea apelurilor /SMS) fără să ai debitele achitate.... nu este frumos. Și chiar, ”90 zile” este o glumă. Ai 2 săptămâni pentru plata facturii emise. Găsești detalii aici, dar și un topic similar tratat în Comunitate aici. De asemenea, ”geo-politicul” nu are amestec cu serviciile Orange. Și chiar așa... nu uita că Orange a oferit facilități pentru apeluri spre Ucraina, dar nu asta te interesa. Sau dacă data facturării nu e corelată cu o zi a lunii convenabilă ție, poți modifica această dată. Vezi detalii aici. Numai bine.
08-09-2023 07:53 AM - editat 08-09-2023 08:00 AM
Salut,
Sa folosesti fara sa platesti nu mi se pare ok. Si nu zic ca nu exista si situatii speciale. Dar asa cum tu ai nevoie de bani, la fel si operatorul. Si el are nevoie sa-si plateasca facturile, angajatii, etc. Si nimanui nu-i convine sa aiba intarzieri la plata.
Cu toate asta, solutiile sunt simple, din punctul meu de vedere:
Ca si client Prepay iti spun sincer ca nu as da Prepay-ul pe niciun abonament. Atat de mult imi place. Prepay-ul functioneaza pe un principiu foarte simplu, pe care observ ca l-au adoptat si la abonamente: nu platesti, nu primesti. Si mi se pare cat se poate de cinstit. Altfel m-as simti ca si cand as lua pe datorie. Si nu-mi place sa am datorii. Diferenta e ca la Prepay, daca nu ti-ai reincarcat cartela, poti in continuare sa primesti apeluri, si nu ai niciun risc sa ti se suspende serviciile pentru neplata sau sa inceapa sa te sune de la firmele de recuperari.
Deci, daca nu ai decat servicii de voce, eu zic sa iei in calcul si variantele alternative de mai sus.
la 09-09-2023 09:38 AM
Salut .
Aici vorbesc despre primirea apelurilor pentru o perioada de timp . Nu se suspenda decât inițierea de apeluri pentru început . La PrePay plătești 10 luni să poți fi sunat ? Nu plătesti nimic. Deci e corect să poți fi sunat cu atât mai mult cu cât pe un PrePay poți încărca de 2 ori pe an să rămână activ, in timp ce abonamentul generează profit sigur 12 luni pe an. E diferență enorma de preț . Iar să dispară serviciile din cont după 2-3 zile de la scadenta e de neacceptat . Am abonament și la Telekom dar așa ceva nu s-a întâmplat deși au fost situații rare in care am fost deconectat peste 30 zile , apoi am reușit plata restanțelor și am fost reconectat. Atât ca ei au penalități de întârzie mult mai mari decât Orange . Asta cu penalități de întârziere e corect, așteaptă deci plătești mai mult
la 09-09-2023 09:49 AM
@VasT" Abonamentul nu e prepay. Vrei reguli de prepay? Renunță la abonament. Simplu. Îți place la alții mai mult? Alege-i! Condițiile abonamentului Orange sunt cunoscute și comunicate. Cine nu le poate respecta suportă consecințele. Simplu. Alege ceea ce e ok pentru tine și nu vei avea probleme. Succes.
la 09-09-2023 10:24 AM
Nu vorbesc aici de reguli, operatori ... . Întrebare era simpla si clară: a mai pățit cineva la fel? Cu tot respectul dar Orange nu are regula de a te deconecta fără să poți fi sunat . Deci, teoretic trebuia să pot fi sunat . Mulțumesc mult pentru parerea sinceră
09-09-2023 10:35 AM - editat 09-09-2023 10:35 AM
Clienți pățiți există. Iar aceia ajung pe mâna recuperatorilor de creanțe. "Orange nu are regula..."? Poate poți prezenta paragraful care prezintă această facilitate: să poți beneficia de servicii fără plata acestora. Atenție: primirea de apeluri/SMS este tot un serviciu asigurat, însă netaxat. A nu fi considerat "un drept".
la 10-09-2023 11:41 PM
Si niciun operator nu are. Și la Telekom am pățit asta doar pe unul din cele 4 numere. Si au recunoscut că nu este normal . Motiv pentru care au rezolvat problema .
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor