anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am primit factura Orange cu cost suplimentar (Land FitCLB)

Marius4409
Junior

Bună ziua..am primit factura Orange cu cost suplimentar

1 Soluţie acceptată‚

Salut, @Marius4409 !

Plata a fost facuta catre LandFitClb, un serviciu cu valoare adaugata, pe mobil. Deoarece nu este un serviciu Orange, pentru mai multe detalii despre abonare/dezabonare, te rugam sa contactezi partenerul la adresa de mail dcw.ro@silverlines.info sau la +40 318262751.

Vizualizare soluţie în postul original

51 Răspunsuri 51

Azi am pățit - o și eu. M-am dezabonat după 15 minute, însă costul apare. Eu voi face sesizare la ANCOM, Poliție si ANPC. Va recomand sa faceți la fel!

Bună, cum te-ai dezabonat? Pe cine ai contactat? Mulțumesc mult. 

Azi am pățit - o și eu. M-am dezabonat după 15 minute, însă costul apare. Eu voi face sesizare la Poliție si la ANPC. Va recomand sa faceți la fel! Poți refuza orice serviciu achiziționat online in mai puțin de 15 zile, dar în cazul acesta este vorba și despre o fraudă, nu mi-am dat acordul să plătesc vreun abonament suplimentar la ceva

Am primit un răspuns în engleză clar câ ceva nu e-n regulâ  .Nici adresa de email nu eo.k. și nici acest Land fitclb care fură mulți abonați . 

Oare Orange nu castiga nimic tolerand aceasta mica excrocherie practicata de cei de la LandFitclb?

Orange castiga, altfel de ce ar oferi acest serviciu, de plata prin intemediul lor?

Și eu de 2 luni primesc ,doar azi am observat ca am cost suplimentar de 50 RON...am zis sa verific în urma și vad ca deja e a2 a luna 

Maine merg la orange ..nu las asa ...direct protecția consumatorului ..după ce ca le plătesc 300 RON 

Cum ați rezolvat? Am și eu aceeași problema..

Te poți adresa la ANCOM, Politie și la ANPC. Azi am pățit o și eu. Desi m-am dezabonat in mai puțin de 15 minute  de la un serviciu pentru care nu l-am achiziționat cu intenție , costul apare. Consider că e înșelăciune și mă voi adresa organelor de control.

Siba055
Junior

Salut Marius, și eu am primit pe 08-08-2024 același tip de "factură consolidată" prin care mi s-au luat 50,23 lei drept Costuri suplimentare/Colectare în numele terților. Foarte urât din partea Orange că nu specifică cine sunt acești terți. Mi-a luat ceva timp până să mă dumiresc despre ce este vorba si cine sunt acești "terti". Orange este foarte discret cu informațiile în legătură cu acești "terți". Am primit un număr de telefon +40318262751 si o adresa de email dcw.ro@silverlines.info , in caz că nu-mi convine și vreau să mă dezabonez de la acest "serviciu" la care nu-mi amintesc să mă fi abonat vreo dată. Cu greu am ințeles despre ce "serviu" este vorba, și cu ce se ocupă. Bineînțeles m-am dezabonat cu data de 18-08-2024. Cei de la LandFitClub susțin că de pe numărul meu de mobil s-a activat la data de 24-07-2024 un astfel de serviciu taxabil și că aș fi primit la data respectivă toate informatiile necesare privind costuri și un cod pe care l-am folosit pentru a mă abona. Uitandu-ma in desfășurătorul convorbirilor la data de 24-07-2024 am constat că nu am sunat la nici un astfel de numar scurt (3800). De recuperat banii sunt sanse destul de mici mai ales cand Orange colaboreaza cu LandFitClb și sigur are de caștigat de pe urma acestei colaborări. Cred că putem sa ne consideram țepuiți atât de LandFitClub cât și de Orange. Mă întreb oare câți mai sunt în aceeși situație.

 

Se pare ca suntem tot mai multi. Azi am fost informat si eu, de catre Orage, ca am platit cu suces cei 9,9euro pentru Land FitClb pentru un abonament fantoma. Incerc dezabonarea si nu ii dau de capat.

DA. "Orange colaboreaza cu LandFitClb și sigur are de caștigat de pe urma acestei colaborări. Cred că putem sa ne consideram țepuiți atât de LandFitClub cât și de Orange."  Si eu mă întreb oare câți mai sunt în aceeși situație.

Foarte multi din pacate....

 

2024cdg
Începător

Am pățit la fel. Iar angajata Orange nu-mi poate spune senină că dacă nu vreau să mai plătesc la "land fit clb" să solicit dezabonarea. De pe telefonul meu nu s-a făcut nici o solicitare de abonare la nici un fit clb! iar Orange este răspunzător de această înșelăciune, care se pare că se extinde. Eu am luat ca măsură rezilierea abonamentului Orange și mă voi adresa și la ANPC.