anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Plata făcută de ieri, programele tot nu funcționează

Sysy41
Junior

Bună o întrebare 

de ieri am plătit factura și programele tot nu funcționează 

nu pot suna la nr ca sunt in afara Ro și nu mă lasă pe chat nu răspunde nimeni 

7 Răspunsuri 7

Vio73
#StarMember & 2024 Problem Solver

Salutare !

Știu că e tare neplăcut, dar tot pe chat iei mâine legătura cu ei. Și încearcă să nu mai depășești termenul, pentru că ți se suspendă serviciul și mai ai de plată și penalizări de vreo 3 euro pe următoarea factură.

Baftă!

Mulțumesc frumos 

da chiar am uitat fiind în afara Ro 

delfinas
#StarMember

Cum ai facut plata? Daca ai platit altfel decat prin MyOrange, dureaza pana intra plata in sistem.

Ai aici detalii cum poti confirma o plata: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOooGsvASsMWTqqZOcnKnlPNu...

Prin my orange am făcut eu sunt în Franța și tot așa am plătit da de ceva timp nu știu ce se întâmpla 

MihaiC99
Maestru certificat

Salut,

Pe viitor poți folosi și plată în avans disponibilă în din contul my Orange.

Poți încerca să-i contactezi prin chat sau telefonic (+40374300300).

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187 

În aplicația My Orange, poți cere transferul către un operator uman prin chat. După ce lași un mesaj în care descrii problema, vei primi un răspuns în funcție de volumul solicitărilor. Conversația nu este în timp real.

Pentru a fi transferat catre un operator uman, tastează transfer și dai send până primești mesajul din imagine.

1000003247.jpg

Andrei95
Începător

Așa am pățit și eu și am tot încercat nu sunt în România și vine o factură ciudat și nu mă uit mereu în mail și acum tot oprit e

DanielaH
Moderator

@Sysy41, s-au reconectat serviciile?