la 16-04-2025 09:39 PM - editat ultima oară la 17-04-2025 08:37 AM de DanielaH
Bună o întrebare
de ieri am plătit factura și programele tot nu funcționează
nu pot suna la nr ca sunt in afara Ro și nu mă lasă pe chat nu răspunde nimeni
la 16-04-2025 10:09 PM
Salutare !
Știu că e tare neplăcut, dar tot pe chat iei mâine legătura cu ei. Și încearcă să nu mai depășești termenul, pentru că ți se suspendă serviciul și mai ai de plată și penalizări de vreo 3 euro pe următoarea factură.
Baftă!
la 16-04-2025 11:27 PM
Mulțumesc frumos
da chiar am uitat fiind în afara Ro
la 16-04-2025 10:52 PM
Cum ai facut plata? Daca ai platit altfel decat prin MyOrange, dureaza pana intra plata in sistem.
Ai aici detalii cum poti confirma o plata: https://www.orange.ro/help/cum-confirm-efectuarea-unei-plati-17?srsltid=AfmBOooGsvASsMWTqqZOcnKnlPNu...
la 16-04-2025 11:25 PM
Prin my orange am făcut eu sunt în Franța și tot așa am plătit da de ceva timp nu știu ce se întâmpla
17-04-2025 04:05 AM - editat 17-04-2025 04:07 AM
Salut,
Pe viitor poți folosi și plată în avans disponibilă în din contul my Orange.
Poți încerca să-i contactezi prin chat sau telefonic (+40374300300).
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti-187
În aplicația My Orange, poți cere transferul către un operator uman prin chat. După ce lași un mesaj în care descrii problema, vei primi un răspuns în funcție de volumul solicitărilor. Conversația nu este în timp real.
Pentru a fi transferat catre un operator uman, tastează transfer și dai send până primești mesajul din imagine.
la 17-04-2025 09:39 AM
Așa am pățit și eu și am tot încercat nu sunt în România și vine o factură ciudat și nu mă uit mereu în mail și acum tot oprit e
la 18-04-2025 08:27 AM
@Sysy41, s-au reconectat serviciile?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor