la 03-01-2023 04:40 PM
Buna ziua am platit o factura pentru cineva online și mi s a incasat de doua ori, cum dau refound la plata?
la 03-01-2023 05:00 PM
Salutare!
Ar fi doua variante:
Evident, mai exista varianta refuzului in banca (la tine) si se va returna suma respectiva.
03-01-2023 04:58 PM - editat 03-01-2023 05:18 PM
Salut,
Nu poti sa dai tu refund. Doar sa sune titularul de cont la 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0) si sa ceara sa nu se retraga si a doua plata. Cu toate ca, nu stiu daca se poate si in ce circumstante. Oricum, in cazul asta, banii raman in cont, si se retrag la urmatoare factura. Deci…nu e asa o mare problema. Dar din pacate, nu e ceva ce poti rezolva tu direct.
la 03-01-2023 05:00 PM
Salutare!
Ar fi doua variante:
Evident, mai exista varianta refuzului in banca (la tine) si se va returna suma respectiva.
la 03-01-2023 07:01 PM
Salutare!
Eu zic să vorbești cu persoana pentru care ai plătit și dacă este abonament și într-adevăr i s-a plătit factura de două ori, atunci cred că ar trebui să se lase suma în contul abonamentului respectiv și să te înțelegi cu el asupra sumei plătite de două ori.
Părerea mea!
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor