anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Am fost taxat de doua ori

Ceusan13
Începător

Buna ziua am platit o factura pentru cineva online  și mi s a incasat de doua ori, cum dau refound la plata?

1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ar fi doua variante:

  • de sunat la 300 pentru verificarea incasarii (la fel, de verificat la tine la banca sa vezi daca banii sunt, intradevar, plecati de doua ori din contul tau)
  • in cazul in care ambele plati se vad ca plata in banca ta, exista solutia ca plata respectiva sa fie avans pentru luna viitoare

Evident, mai exista varianta refuzului in banca (la tine) si se va returna suma respectiva.

Vizualizare soluţie în postul original

3 Răspunsuri 3

arsradu
#StarMember

Salut,

Nu poti sa dai tu refund. Doar sa sune titularul de cont la 300 sau 0374 300 300 (ramura 1-1-1-0) si sa ceara sa nu se retraga si a doua plata. Cu toate ca, nu stiu daca se poate si in ce circumstante. Oricum, in cazul asta, banii raman in cont, si se retrag la urmatoare factura. Deci…nu e asa o mare problema. Dar din pacate, nu e ceva ce poti rezolva tu direct.

Client Orange

Pololică
#StarMember

Salutare!

Ar fi doua variante:

  • de sunat la 300 pentru verificarea incasarii (la fel, de verificat la tine la banca sa vezi daca banii sunt, intradevar, plecati de doua ori din contul tau)
  • in cazul in care ambele plati se vad ca plata in banca ta, exista solutia ca plata respectiva sa fie avans pentru luna viitoare

Evident, mai exista varianta refuzului in banca (la tine) si se va returna suma respectiva.

Vio73
#StarMember & October Problem Solver

Salutare!

Eu zic să vorbești cu persoana pentru care ai plătit și dacă este abonament și într-adevăr i s-a plătit factura de două ori, atunci cred că ar trebui să se lase suma în contul abonamentului respectiv și să te înțelegi cu el asupra sumei plătite de două ori.

Părerea mea!

Baftă!