Router Huawei fara sonor/ sunet
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2020 08:32 PM
Buna seara !
Calin mă numesc și am achiziționat un router Huawei cu abonament 10 euro ( net ), a funcționat 1 zi , după care videoclipurile erau fara sunet și se derulau cu viteza !
Ce să îi fac ?!
Am scos cartela, i-am dat restart , l-am scos din priza , toate toate dar nimic !
Calin mă numesc și am achiziționat un router Huawei cu abonament 10 euro ( net ), a funcționat 1 zi , după care videoclipurile erau fara sunet și se derulau cu viteza !
Ce să îi fac ?!
Am scos cartela, i-am dat restart , l-am scos din priza , toate toate dar nimic !
5 Răspunsuri 5

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2020 08:57 PM
Salut! Nu știu dacă problema expusa de tine tine de routerul de internet, probabil ar trebui să verifici sa nu fi schimbat cineva din setările dispozitivului viteza de derulare sau nivelul sunetului...

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 21-12-2020 08:58 PM
Salut Calin,problema redarii clipurilor nu este de la router.
Pe ce device urmaresti clipurile,telefon,laptop?

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2020 06:44 AM
Salutare!
Este posibil să fi terminat traficul ( gb) inclus la viteză mare și apoi ai intrat pe limitare, iar după aia vitezele scad drastic, iar videoclipurile nu au cum să se mai încarce în mod corespunzător. Verifică traficul inclus, dacă ai posibilitatea la cronos, din My Orange sau introdu simul într-un telefon și formează *115# , apoi dai apelare.
Succes!

Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-12-2020 10:25 AM
@Calin_11 Problema ta nu tine de router. Cel mai probabil ai unele setari date este cap si / sau drivere neactualizate.
Opțiuni
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 29-12-2020 10:51 AM
@Calin, s-a rezolvat problema cu sonorul? Te așteptăm să revii cu detalii.
