la 14-02-2024 05:36 PM
14-02-2024 05:44 PM - editat 14-02-2024 05:46 PM
Salut,
Din titlul postarii tale, deduc ca ledul LOS este aprins cu rosu si este vorba de o instalare de servicii fixe prin fibra optica.
Cand se intampla asta, nu ai semnal optic pe fibra - ar trebui sa poti confirma prin internet si TV nefunctionale. Daca nu ai umblat la ONT-ul Orange si nu ai atins fibra care intra in el, nu prea ai ce sa faci. Suna la 300, deschide o sesizare si asteapta sa vezi ce zice Orange. Cel mai probabil va trimite un tehnician sa verifice.
Este posibil ca in urma mutarii ONT-ului sa fi indoit prea mult fibra sau sa o fi sectionat. Daca e sectionata, tot un tehnician e singurul cu echipamentul necesar si fibra de schimb. Daca e doar indoita, atunci incearca sa o indrepti si vezi daca se stinge ledul (30-60s) si se aprinde cu verde LON.
Poti incerca sa scoti aparatul din priza pentru cateva secunde, insa sunt sanse mici sa rezolvi ceva astfel.
14-02-2024 06:06 PM - editat 14-02-2024 06:07 PM
Salutare!
Înainte de toate trebuie să dai un reset cu o scobitore în gâurica din spatele routerului, lângă care scrie ,,Reset". Ții apăsat vreo 5 secunde și apoi aștepți să se stingă toate ledurile . Ulterior, dacă nu își revine, nu prea ai ce să faci, în afară de a cere ajutor prin Chat Djingo ( transfer operator):
https://www.orange.ro/servicii/chatbot/
Sau să le scrii din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 butoane din dreapta jos)- Contact și feedback- Scrie-ne și ceri transferul la operator și aici.
Mai ai și varianta de a suna la 300, apoi cauți ramura asistență și ceri ajutorul.
Sper să rezolvi cât mai repede!
Baftă!
la 14-02-2024 06:59 PM
@Cumpat123: Bun venit în Comunitate. LOS este aprins roșu dacă nu există (se întrerupe) semnalul pe fibra optică. Cauzele sunt de două tipuri: 1. Locale, cauzate chiar de simpla îndoire sau presare a cablului de fibră optică, sau 2.Externe: care apar dacă sunt lucrări/defecte pe traseu, iar până la remediere nu se poate face nimic. Acestea sunt gestionate de furnizor și de cele mai multe ori cunoscute de către acesta.
În acest sens, o verificare a traseului de FO din casă(de la perete la GPON/Router) sau o informație despre stada/localitatea unde ai problema, ar fi utilă pentru eliminarea eventualei cauze a unor lucrări proprii.
la 19-02-2024 10:07 AM
@Cumpat123, s-a rezolvat situația? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor