anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Conectarea la internet de pe un Laptop.

Luca321
Începător

Cand incerc sa ma conectez la Routerul meu laptopul adesea ingheata sau nu mai raspunde si intra in ,,blue screen,, de unde iese foarte greu inapoi. Conectarea la internet este imposibila.

6 Răspunsuri 6

arsradu
#StarMember

Salut,

Esti conectat pe 2.4Ghz sau 5GHz? Daca esti pe 2.4Ghz, poti incerca te rog si pe 5GHz (daca laptop-ul suporta)?

De asemenea, doar de confirmare, folosesti Windows 10?

Ca solutie pe viitor, poti lua legatura cu un consultant prin mijloacele de contact de aici, in ideea de a-ti inlocui echipamentul, sau poti achizitionat un alt router, pe care sa-l legi la cel de la Orange si sa te conectezi la el.

Nu esti singurul cu problema asta. Mai avem cateva topicuri deschise in comunitate cu aceeasi problema. De exemplu aici sau aici.

Client Orange

Sunt pe banda de 5ghz, iar eu rulez Windows 11 pe laptop.

Ok. Atunci… ia legatura cu cineva de la Orange. Problema e cunoscuta. 

Client Orange

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Am pățit și eu la serviciu zilele trecute așa, dar după un restart și-a revenit!

Poți incerca eventual și cu un restart la router.

Succes!

RafaHelper
#StarMember

Salut @Luca321

Asa cum a menționat si @arsradu este din cauza echipamentului. Trimite un mesaj din secțiunea Contact, explica ce problema ai si cere sa iți fie înlocuit routerul cu un alt model.

https://www.orange.ro/contact/

GeorgianaD
Moderator

Salut, @Luca321 !

Bine ai venit în Comunitate! Ai reușit să iei legătura cu colegii din departamentul tehnic?