anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

DERANJAMENT ROUTER SAGECOM

DORU5
Junior

SALUT. AM ROUTER SAGECOM SI LED-UL PON ESTE PERMANENT ROSU. WIFI SI TV FUNCTIONEAZA 

POATE CINEVA SA-MI SPUNA CE SE INTAMPLA? MULTUMESC

1 Soluţie acceptată‚

DORU5
Junior

salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.

sper sa fie de ajutor.

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

Razvan
#StarMember

Salut! Dacă serviciile îți merg, nu văd unde este defecțiunea, poate este doar eroare pe ONT. 

MULTUMESC . DAR CE ESTE ONT?

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Salutare!

Optical network terminal ( ONT). Nu este doar un router dacă îți intră fibră și iese net și tv din el. 

Da, nu văd nici eu care poate fi problemă. Eventual,mai vezi să nu fie fibra pe undeva strangulată, pe unde e trasă până la ONT.

Normal ar fi să fie verde, da. Mai mișcă de ele, dar finuț, să nu le strici de tot.

Baftă!

Mulțumesc mult ! Încerc sa verific fibra.

Vio73
#StarMember & September Problem Solver

Cu mare plăcere!

Am și eu acel ONT.

Salut,

Verifica fibra sa nu fie indoita. Daca e ok, suna la 300 si fa o sesizare de nefunctionalitate a serviciilor.

Mult succes! 🙂

Client Orange

totuși am o întrebare. Dacă ar fi o problema cu fibra de ce am semnal tv și wi fi?

Scuze. Am citit gresit. Am crezut ca ai scris LOS aprins continuu. Ceea ce n-ar trebui sa fie. PON continuu cred ca e normal. De ce crezi ca nu ar fi?

Client Orange

nu trebuie sa fie verde?

Daca ai cumva la indemana (poate pe spatele aparatului) un model concret, putem sa verificam concret ce inseamna acel PON rosu, si daca este doar o chestie de design, sau o problema. Pana acum, as zice ca e normal. Dar...sa vedem.

Deci, te asteptam cu un model concret al acelui Sagemcom.

Client Orange

 

Perfect.

Conform manualului de aici, PON trebuie sa fie intr-adevar verde continuu.

Rosu inseamna: "The signal is out of range (signal level too high or too low)".

Deci, ramane cum am zis mai sus. Verifica fibra, sau suna la relatii clienti pentru a face o sesizare. 🙂

Client Orange

multumesc!

FLo1
#StarMember

@DORU5: Bun venit în Comunitate. După cum ai observat, "WiFi și TV funcționează",deci nu este nici o problemă. Referitor la PON, acest LED trebuie să fie aprins continuu. Dacă este oprit sau se aprinde intermitent, este o problemă în rețea și trebuie făcută o sesizare la Orange. Faptul că este roșu.... poate este o alegere a producătorului.