la 13-05-2023 04:33 PM - editat ultima oară la 14-05-2023 09:15 AM de DanielaH
SALUT. AM ROUTER SAGECOM SI LED-UL PON ESTE PERMANENT ROSU. WIFI SI TV FUNCTIONEAZA
POATE CINEVA SA-MI SPUNA CE SE INTAMPLA? MULTUMESC
la 15-05-2023 05:53 PM
salut! in legatura cu problema semnalata , am fost sunat de la 300 si mi s-a spus ca led-ul rosu inseamna ca routerul a sesizat o problema cu fibra dar nu la domiciliu ci pe traseu,urmand sa fie verde cand se remediaza ceea ce sa si intamplat.
sper sa fie de ajutor.
la 13-05-2023 05:30 PM
Salut! Dacă serviciile îți merg, nu văd unde este defecțiunea, poate este doar eroare pe ONT.
la 13-05-2023 05:44 PM
MULTUMESC . DAR CE ESTE ONT?
la 13-05-2023 05:55 PM
Salutare!
Optical network terminal ( ONT). Nu este doar un router dacă îți intră fibră și iese net și tv din el.
Da, nu văd nici eu care poate fi problemă. Eventual,mai vezi să nu fie fibra pe undeva strangulată, pe unde e trasă până la ONT.
Normal ar fi să fie verde, da. Mai mișcă de ele, dar finuț, să nu le strici de tot.
Baftă!
la 13-05-2023 06:22 PM
Mulțumesc mult ! Încerc sa verific fibra.
13-05-2023 06:34 PM - editat 13-05-2023 06:35 PM
Cu mare plăcere!
Am și eu acel ONT.
la 13-05-2023 06:36 PM
Salut,
Verifica fibra sa nu fie indoita. Daca e ok, suna la 300 si fa o sesizare de nefunctionalitate a serviciilor.
Mult succes! 🙂
la 13-05-2023 06:40 PM
totuși am o întrebare. Dacă ar fi o problema cu fibra de ce am semnal tv și wi fi?
la 13-05-2023 06:46 PM
Scuze. Am citit gresit. Am crezut ca ai scris LOS aprins continuu. Ceea ce n-ar trebui sa fie. PON continuu cred ca e normal. De ce crezi ca nu ar fi?
la 13-05-2023 07:13 PM
nu trebuie sa fie verde?
13-05-2023 07:16 PM - editat 13-05-2023 07:41 PM
Daca ai cumva la indemana (poate pe spatele aparatului) un model concret, putem sa verificam concret ce inseamna acel PON rosu, si daca este doar o chestie de design, sau o problema. Pana acum, as zice ca e normal. Dar...sa vedem.
Deci, te asteptam cu un model concret al acelui Sagemcom.
la 13-05-2023 07:37 PM
la 13-05-2023 07:45 PM
Perfect.
Conform manualului de aici, PON trebuie sa fie intr-adevar verde continuu.
Rosu inseamna: "The signal is out of range (signal level too high or too low)".
Deci, ramane cum am zis mai sus. Verifica fibra, sau suna la relatii clienti pentru a face o sesizare. 🙂
la 13-05-2023 08:01 PM
multumesc!
la 13-05-2023 05:34 PM
@DORU5: Bun venit în Comunitate. După cum ai observat, "WiFi și TV funcționează",deci nu este nici o problemă. Referitor la PON, acest LED trebuie să fie aprins continuu. Dacă este oprit sau se aprinde intermitent, este o problemă în rețea și trebuie făcută o sesizare la Orange. Faptul că este roșu.... poate este o alegere a producătorului.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor