la 15-09-2025 08:17 AM - editat ultima oară la 15-09-2025 09:43 AM de DanielaH
Bună dimineața, am aprins tv și îmi apare mesajul cardul TV este dezactivat, știe cineva ce se întâmplă în cazul asta, cum îl pot reactiva, de ce a fost dezactivat??? Mulțumesc
15-09-2025 08:43 AM - editat 15-09-2025 09:01 AM
Salutare!
Contactează serviciul clienți Orange pentru reactivarea cardului
https://www.orange.ro/contact/
Asigurate că nu ai restante la plata facturii. De asemenea încearcă să scoți CI din tv și apoi îl reintrodul in slot îl lași tv-ul deschis pe un canal criptat câteva minute.
la 16-09-2025 08:18 AM
Am scos din priza,am reintrodus...degeaba ,la fel,același mesaj.Am luat legatura cu cei de la Orange și nu mi pot oferi suport tehnic deoarece nu suntem în tara.
la 16-09-2025 09:34 AM
Nu ați încercat să mutați reciverele între ele pentru a vedea dacă problema este legată de cabluri sau de recivere.
la 16-09-2025 03:09 PM
Am schimbat reciverele între ele și tot nu merge.
la 16-09-2025 03:10 PM
Problema este la reciver și nu găsesc o soluție
la 15-09-2025 09:00 AM
Salutare!
Îl scoți și îl reintroduci și poate își revine, pentru început.
Mai face și la mine foarte rar așa și funcționează!
la 15-09-2025 05:26 PM
Nu merge,am scos tot degeaba,același mesaj îmi arata.
la 15-09-2025 05:58 PM
Atunci ia legătura cu ei prin aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi transfer operator.
Poate este nevoie de vreo ,,resetare" de la ei.
Succes!
la 16-09-2025 08:15 AM
Am reușit de am luat legatura cu un consultant de la ei și "raspunsul"a fost nu putem face nimic deoarece nu sunteți în tara.Noi avem abonament cu 2 recivere în străinătate, unul merge și unul a fost dezactivat,motivul...nu exista deoarece suntem cu plata la zi...deci...ne uitam la tavan în concluzie😌deși plătim.
la 18-09-2025 02:45 PM
Roxana, s-a rezolvat situația?
la 19-09-2025 08:22 AM
Bună,din păcate,nu....deoarece nu sunt în România mi sa spus sa trimit echipamentul în tara pt revizie...deși părerea mea este ca se putea face ceva fără sa trimit.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor