anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Card tv dezactivat

Roxana26
Junior

Bună dimineața, am aprins tv și îmi apare mesajul cardul TV este dezactivat, știe cineva ce se întâmplă în cazul asta, cum îl pot reactiva, de ce a fost dezactivat??? Mulțumesc

 

11 Răspunsuri 11

MihaiC99
Campion

Salutare!

Contactează serviciul clienți Orange pentru reactivarea cardului

https://www.orange.ro/contact/ 

Asigurate că nu ai restante la plata facturii. De asemenea încearcă să scoți CI din tv și apoi îl reintrodul in slot  îl lași tv-ul deschis pe un canal criptat câteva minute.

Am scos din priza,am reintrodus...degeaba ,la fel,același mesaj.Am luat legatura cu cei de la Orange și nu mi pot oferi suport tehnic deoarece nu suntem în tara.

Nu ați încercat să mutați reciverele între ele pentru a vedea dacă problema este legată de cabluri sau de recivere.

Am schimbat reciverele între ele și tot nu merge.

Problema este la reciver și nu găsesc o soluție 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Îl scoți și îl reintroduci și poate își revine, pentru început.

Mai face și la mine foarte rar așa și funcționează!

Nu merge,am scos tot degeaba,același mesaj îmi arata.

 

Atunci ia legătura cu ei prin aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi transfer operator.

Poate este nevoie de vreo ,,resetare" de la ei.

Succes!

 

Am reușit de am luat legatura cu un consultant de la ei și "raspunsul"a fost nu putem face nimic deoarece nu sunteți în tara.Noi avem abonament cu 2 recivere în străinătate, unul merge și unul a fost dezactivat,motivul...nu exista deoarece suntem cu plata la zi...deci...ne uitam la tavan în concluzie😌deși plătim.

DanielaH
Moderator

Roxana, s-a rezolvat situația?

Bună,din păcate,nu....deoarece nu sunt în România mi sa spus sa trimit echipamentul în tara pt revizie...deși părerea mea este ca se putea face ceva fără sa trimit.