anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

mutare de la Next-Gen

AnyMaryGeorgi
Începător

Buna,

Pana de curand una dintre locatiile mele avea internet si telefonie de la Next-gen, apoi acest furnizor nu a mai activat in zona Buc-Ilfov(locatia fiind aici), si deci ne-au "mutat" automat la Orange. Doar ca mutarea este momentan verbala "o sa ma sune colegii", practic am nevoie de noile echipamente de la orange pentru functionarea internetului cel putin. Aveti idee ,  sa intreb si fizic intr-un magazin ? cine vine mai exact sa instaleze si cand.

1 Soluţie acceptată‚

Salut,

 

Pentru achizitionarea serviciului de fibra in locatia dorita, trebuie sa contactezi Serviciul Clienti, unde ti se va prelua o solicitare. Departamentul Vanzari te va contacta cu un raspuns in aproximativ 3 zile lucratoare.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți întreba, dar cel mai bine întrebi pe Chat Djingo   , din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne sau la numărul 300/0374300300.

Sper să reușești!

Baftă!

Salut,

 

Pentru achizitionarea serviciului de fibra in locatia dorita, trebuie sa contactezi Serviciul Clienti, unde ti se va prelua o solicitare. Departamentul Vanzari te va contacta cu un raspuns in aproximativ 3 zile lucratoare.