la 10-01-2023 02:40 PM - editat ultima oară la 10-01-2023 03:39 PM de DanielaH
Singura solutie de rezolvare a problemelor este ANPC-ul. Operatori amatori.
la 10-01-2023 02:44 PM
Salutare!
Spune-ne concret despre ce este vorba, pentru a putea să ne exprimăm o părere.
la 10-01-2023 03:34 PM
Am cerut inlocuirea unui receiver cu un cardC+.Am primit cardul dar cand am vrut sa predau receiverul, am constatat ca nu se poate. Acel Card C+, a fost adaugat la contul meu. La 300 am fost plimbat de la Ana la Caiafa… intrun final mi-a fost inchis telefonul. Asta e inselaciune si ține de organele abilitate. Nu vreau sa platesc salariile incompetenților.
la 10-01-2023 03:45 PM
Trebuia ca acea persoană care ți-a acceptat solicitarea de schimbare a receptorului cu ci+, să te ajute și cu predarea echipamentului respectiv. Așa mi se pare logic. Sau dacă a venit un instalator cu cardul respectiv, acesta trebuia să preia automat receptorul.
Părerea mea este că trebuie să faci o sesizare în sensul celor subliniate de către tine, din secțiunea Contact, dacă ești client Orange:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești la OROC, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Cei de la 300 nu rezolvă întotdeauna așa cum ne-am dori treburile.
Baftă!
la 10-01-2023 02:58 PM
Salut,
E o solutie, dar nu e singura, si cateodata nici nu e o solutie. Dar fara alte detalii, nu prea vad cum am putea sa te ajutam.
Te asteptam cu mai multe detalii.
la 10-01-2023 03:36 PM
Cu tot respectul va spun ca Anpc-ul lucreaza bine, chiar foarte bine. Sunt satul de amatorismul angajaților orange.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor