anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Oferta gresita in contract

Nirolf85
Junior

Salut! Ieri 22.08.2025 am semnat un contract pentru internet prin fibra si tv doar ca persoana cu care am discutat in loc sa imi incheie contractul cu oferta ,,Extra'' la 32 de ron a adaugat oferta ,,Supreme'' la 48 de ron. Serviciile inca nu au fost instalate, urmeaza ca tehnicul sa vina maine pentru instalarea serviciilor. 

Eu nu sunt de acord cu instalarea serviciilor ofertei Supreme si doresc anularea acestui contract. Cum se procedeaza in acest caz? Intorcandu-ma  in 22.08.2025 dupa citirea contractului la magazinul orange unde am semnat contractul au zis ca este de ajuns sa refuz instalarea si contractul se reziliaza automat pentru ca ei nu il pot anula. Ma puteti ajuta cu un raspuns. Multumesc!

UPDATE

Astazi sambata 23.08.2025 am sunat la 300 si la 0374300300 neraspunzand nimeni si am  scris si pe chat.ul orange messenger situatia in cauza dupa care am fost la un alt magazin orange pentru ca cel unde am incheiat contractul era inchis, am explicat situatia si raspunsul a fost:

- contractul se poate anula doar in magazinul unde ati semnat ( deci am fost mintit ca nu se poate, cum am fost mintit si cu altele dupa citirea contractului)

- daca refuzati instalarea se anuleaza si contractul

- in sistemul dansilor rezult doar cu codul de abonat si atat (mi-a aratat pe desktop)

Sper sa se rezolve luni daca nu imi ramane sa fac sesizare la ANPC si ANCOM

UPDATE

Duminica am sunat iar la 300 am discutat cu un operator care a zis ca refuzand instalarea se anuleaza contractul.

UPDATE

Astazi luni 25.08.2025, m-a sunat tehnicul pentru instalare, bineinteles am refuzat explicandui problema si intre timp am primit si raspuns pe chat unde m-au trimis tot in magazin. 

In magazin contractul l-au anulat de fata cu mine, bineinteles dupa ce au ridicat tonul si nu au vrut sa isi asume greseala iar pentru anularea acordurilor GDPR a sunat la 335 unde am discut eu cu operatoarea confirmandu-mi si ea anularea contractului si raspunsul pe mail intre 3 si 30 de zile pentru anularea acordurilor GDPR.

Nu recomand magazinul orange de pe Str. Energiei Bacau

Nu recomand angajatii de acolo

Nu recomand incheierea unui contract in magazin ( prin online sunt 14 zile drept de renuntare, in magazin doar 24 de ore)

Nu recomand chatul orange

Atentie la ce se bifeaza in acordurile GDPR

Cititi contractul inaintea semnarii indiferent de situatie, amabilitate, sau informatiile primite.

 

13 Răspunsuri 13

FLo1
#StarMember

Cei din magazin să își asume modificarea respectivă, mai ales dacă nu au trecut 24de ore de la semnarea contractului. Instalarea serviciilor dacă dorești oricum se va face indiferent de pachetul ales. Configurarea serviciilor este o etapă ulterioară și depinde de ceea ce este stabilit în contract. Deci ori nu se dorește modificarea greșelii, ori se dorește să rămâi cu actuala formă a serviciilor. În caz contrar, poți renunța și relua procesul de contractare, chiar online, solicitând transmiterea contractului în prealabil pentru citire înaintea semnării.

Te așteptăm să revii cu vești bune. Numai bine. 

Salut Flo1 dar contractul are valoare legala daca serviciile nu au fost activate? In contract la punctul 3. DURATA CONTRACTULUI scrie asa:

Contractul intra in vigoare la data semnarii lui de catre parti si este incheiat pe o perioada minima contractuala stabilita cu clientul. Perioada minima contractuala se calculeaza de la data ACTIVARII. Eu prin asta inteleg ca daca serviciile nu sunt instalate si nici active ( pentru ca nu voi accepta instalarea) contractul nu se  poate activa, devine nul.Sau gresesc?

Perioada minimă contractuală se calculează de la activarea serviciilor, dar împiedicarea activării serviciilor e cauzată de client. Contractul se anulează bilateral doar dacă în teren situația nu este favorabilă instalării serviciilor.  

Cum menționam, în 24de ore poți modifica sau anula contractul în magazin fără probleme. 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Trebuie anulat imediat sau modificat la pachetul care te interesează de către cei din magazin. Dar repede, pentru că după 24 de ore, e mai greu, dacă nu cam imposibil. 

Baftă!

Salut Vio73, te referi la 24 de ore lucratoare program L-V? Pentru ca contractul a fost semnat vinerea adica ieri si azi sambata au avut program pana la ora 13 iar maine duminica sunt inchisi si luni ar trebui sa vina tehnicul.Daca eu refuz instalarea inseamna ca serviciile nu se activeaza si eu nu beneficiez de serviciile lor si contractul ar trebui sa devina nul.Sau gresesc?

Astăzi trebuia să cam mergi cu el înapoi. 

Nagymargit
Începător

Buna . Doresc o confirmare de plata

 

 

"Dacă ai nevoie să trimiți documente, poți folosi chat-ul din aplicația mobilă
My Orange, secțiunea: Altele > Contact și feedback > Scrie-ne."

DETALII: https://www.orange.ro/contact/

FLo1
#StarMember

@Nirolf85: Mulțumim pentru ultimul update (cel de astăzi, 25.08.2025). Mă bucur că ai reușit să clarifici situația sesizată aici. Cum rămâi în continuare? Vei relua procesul și refaci contractul într-un Orange Shop în condițiile dorite (având deja experiența anterioară) sau vei contracta serviciile online? 

Salut Flo1, intr-un Orange Shop nu voi mai intra niciodata indiferent de motiv. De obicei fac totul online. Inainte de  22.08.2025 am intrat in Orange Shop pentru confirmarea fibrei in blocul unde locuiesc. Online la adresa unde locuiesc adaugam nr 34 si zicea ca nu este fibra iar cu 34A aveam fibra de 2300. Confirmandu-mi ca este fibra la locatie m-am gandit sa inchei contractul in magazin pentru a putea beneficia operatorul de bonus dar....Inca ma gandesc daca pe viitor sa inchei un contract cu ei. Comportamentul, informatiile si raspunsurile celor doua angajate au stricat imaginea Orange.

Mulțumesc @Nirolf85. Atât timp cât ai deja confirmarea dorită (referitoare la infrastructură), poți solicita contractarea serviciilor online. Dacă ai găsit la Orange serviciile căutate, nu are rost să lași decizia ta să fie umbrită de o experiență nedorită pentru oricare alt client din offline. Important este rezultatul final și serviciile pe care ți le dorești să fie instalate, configurate și funcționale. Restul vor rămâne istorie.

Toate cele bune, indiferent care va fi decizia ta vis-a-vis de acest abonament. Poți reveni oricând în Comunitatea Orange pentru alte întrebări, idei, soluții cu și despre tehnologie. Pe curând.

O zi faina Flo1! Succes!

AndreeaAC
Community Manager
Community Manager

Bună @Nirolf85. Îmi pare tare rău pentru experiența pe care ai avut-o și îți mulțumesc pentru că ți-ai dedicat timp să o împărtășești cu noi.

Într-adevăr, contractul intră în vigoare doar din momentul în care serviciile au fost instalate. Dacă în continuare ești interesat de ofertă, te rugăm să lași detaliile tale aici și colegii te vor suna pentru a te ajuta cu abonamentul dorit: Oferte Internet prin Fibra + TV - Cel mai Rapid Internet Fix | Orange.

Îți doresc o zi frumoasă.