anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Comunitatea Orange are haine noi!

NickyS
Community Manager
Community Manager
Salut!
 
A venit și momentul mult așteptat de noi toți. Funcționăm deja pe noua platformă iar "noua" Comunitate Orange este pregătită să va întâmpine cu bucurie.

Cu ce vine nou? O să vă spunem noi câteva lucruri și vă lăsăm pe voi să le descoperiți pe celelalte:
  • mai multe posibilități de editare
  • un design mai prietenos
  • o nouă structură de întrebări  și răspunsuri
  • un nou sistem de gamification și noi niveluri de expertiză
Important! Noua platformă nu permite folosirea spațiului [  ] în crearea usename-ului (numele care este afișat atunci când ești autentificat), a caracterelor speciale, iar numărul maxim de caractere pentru acesta este 15.
 
Vă urăm tuturor bun venit!
119 Răspunsuri 119

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Nuuuu! :)) Era la modul general, ca si optiune a comunitatii. Parca vechea versiune avea asa ceva... Cred ca ar fi util sa aiba si noua versiune, in caz ca nu are deja.

Client Orange

Jay
Campion certificat

N-am mai intrat de ceva timp sa "socializez", conectarea nu se pune 😁, imi amintesc doar ca avea categoria "utile", pe care aici n-am vazut-o.. sau, nu inca.. 

Nu, din păcate, nu avem aici tab-ul "Utile, dar îl punem pe listă :).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Exact! Parca acolo imi amintesc ca vazusesm si eu pinned threads. Nu am gasit-o nici eu in versiunea noua, dar e posibil sa fie adaugata ulterior. Undeva sus, ma gandesc.

Client Orange

delfinas
#StarMember

Unde putem vedea ierarhia noilor niveluri?

Nu le vedem. Deblocarea lor va fi surpriză 😀. Dar vă putem spune că noua platforma oferă 16 niveluri versus 8 cea veche.

BlackWolf
Senior certificat

Este mai usor de trecut prin nivele fata de versiunea veche? 😄

Vio73
#StarMember

Și nu putem afla nici la ce nivel suntem fiecare?

 

Ba da. Se vede nivelul atât în dreptul avatarului, cât și în pagina de profil.

Mulțumesc mult!

Eu apar oricum cu mult mai puține aprecieri pe aici, 4700 și ceva, față de vreo 5600 și ceva ( parcă). Poate s-au mai pierdut sau nu înțeleg eu ceva...

Apar doar "aprecierile" nu si punctele din vechea "forma". Totusi mai conteaza? Ca doar suntem aici pentru "fun" distractie si socializare, nu pentru..... puncte. Si oricum @Vio73... pe tine cine te va putea intrece la punctaj vreodata? Oricum nu acesta era scopul. Vei fi mereu primul aici, o referinta, un "flag comunity" 😀

@Vio73: ”Aprecierile” dispar chiar și peste noapte. Se prea poate ca la miez de noapte Orange să regleze balanța aprecierilor de peste zi și să mai taie din cele ale căror elan este prea vârtos. Altă explicație nu pot să am, dar am observat și eu că te lucrează. Inițial am crezut că e o problemă de import, dar chiar și în noiembrie la mai bine de 2 luni de la lansare.... este deja prea de tot. În fine.... nu mai contează. Important e ”ce-am în suflet și în gând / ce rol am pe-acest pământ”. (dacă nu știți piesa... gjhinion).

arsradu
#StarMember & February's Problem Solver

Daca te referi la informatiile afisate pe homepage, acel top e pe ultimele 30 de zile. Deci nu are cum sa creasca permanent. Nu le sterge nimeni. Doar ca intervalul de timp la care se face raportarea este mai mic, si ramane constant.

Client Orange

Da Radu, ar fi binevenită o specificare, așa cum în vechea platformă a Comunității era specificat că este TOTAL sau SĂPTĂMÂNAL sau... sau....