anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot accesa toată acțiunile din Pinata Party?!

ady_7
Junior entuziast

De ce nu pot accesa toată acțiunile din ,,Pinata Party,,?!

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Încearcă să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația My Orange și încearcă din nou. Cine știe, poate fi vreun bug!

Dacă tot nu vrea, îi contactezi !

Succes!

 

FLo1
#StarMember

Salut @ady_7: Unele acțiuni sunt exclusive abonamentului. Despre ce acțiuni este vorba? Ai abonament sau prepay? Revino cu detalii și vom clarifica situația.  

arsradu
#StarMember

Salut Ady,

Depinde. Unele sunt doar pentru abonați, altele doar pentru prepay... Mai sunt si câteva bug-uri care pot sa prevină accesarea anumitor acțiuni. De asemenea, unele dintre ele sunt cu timer. Adică le poți accesa doar o data pe luna, de exemplu. Dar, in general, in cazul asta, o sa ai un text care îți spune fie ca ai atins limita maxima, fie ca acea acțiune va fi disponibilă începând cu...[data].

Daca ne poți da un exemplu pot să-ți confirm daca e vorba de un bug, sau...altceva. 🙂 

Client Orange

DanielaH
Moderator

Ady, te așteptăm să revii cu detalii. Despre ce acțiuni este vorba?