la 08-06-2023 01:51 PM
Bună, nu este prima data când nu primesc punctele de la pinata party. Mi se blochează și apoi nu mi se mai aloca toate punctele. Mulțumesc.
la 08-06-2023 02:03 PM
Salut,
Vezi daca nu cumva sunt în secțiunea Status din Piñata Party. In general acolo apar.
Cât despre problemele de blocare, personal nu am avut problema asta, dar ce pot să-ți recomand este eventual o reinstalare a aplicației.
la 08-06-2023 02:03 PM
@mrliulia: Poate detaliezi puțin situația? Ce task ai vrut să realizezi în aplicație? Ce tip de număr ai: abonament sau prepay? În ce sens se blochează? Că doar sigur nu ți se resetează telefonul. Mai degrabă pinatele nu se pot aloca, iar odată alocate, punctele sigur sunt transformate.
la 08-06-2023 05:26 PM
Am abonament. Când trebuie sa mi spună ce am câștigat, se blochează. De ex., am câștigat 7 pinate, iar puncte am primit doar de la 6.
la 08-06-2023 07:31 PM
@mrliulia: Mi s-a mai întâmplat și mie ca alocarea pinatelor să fie lipsită de animație și chiar ulterior transformarea pinatelor era fără ecranul de după ”lovirea” pinatei, însă punctele au fost alocate. În cazul meu am pus problema pe seama conexiunii internet de moment.
la 08-06-2023 02:36 PM
Bună!
Dacă nu îți apar, te sfătuiesc să le scrii la adresa de email serviciul.clienti@orange.ro sau din secțiunea Contact:
https://www.orange.ro/contact/
Baftă!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor