la 08-06-2023 06:30 PM - editat ultima oară la 09-06-2023 08:25 AM de DanielaH
De ce nu pot accesa toată acțiunile din ,,Pinata Party,,?!
la 08-06-2023 06:50 PM
Salutare!
Încearcă să dezinstalezi și să reinstalezi aplicația My Orange și încearcă din nou. Cine știe, poate fi vreun bug!
Dacă tot nu vrea, îi contactezi !
Succes!
la 08-06-2023 07:37 PM
Salut @ady_7: Unele acțiuni sunt exclusive abonamentului. Despre ce acțiuni este vorba? Ai abonament sau prepay? Revino cu detalii și vom clarifica situația.
08-06-2023 09:29 PM - editat 08-06-2023 09:29 PM
Salut Ady,
Depinde. Unele sunt doar pentru abonați, altele doar pentru prepay... Mai sunt si câteva bug-uri care pot sa prevină accesarea anumitor acțiuni. De asemenea, unele dintre ele sunt cu timer. Adică le poți accesa doar o data pe luna, de exemplu. Dar, in general, in cazul asta, o sa ai un text care îți spune fie ca ai atins limita maxima, fie ca acea acțiune va fi disponibilă începând cu...[data].
Daca ne poți da un exemplu pot să-ți confirm daca e vorba de un bug, sau...altceva. 🙂
la 09-06-2023 08:26 AM
Ady, te așteptăm să revii cu detalii. Despre ce acțiuni este vorba?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor