anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum preferați să plătiți serviciile Orange?

FLo1
#StarMember

Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.

În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?

FLo1_0-1700394379448.png

Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?

CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie FLo1_1-1700394538827.pngel Orange Shop sau Partener Orange?

CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar

INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.

JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa

Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Concluziile mele, poate unele subiective din lipsă de date / respondenți sunt:
1) deși există un mare număr de utilizatori ca parte din ”națiunea digitală”, majoritatea nu sunt motivați intrinsec sau chiar nu sunt interesați (nu le pasă) în utilizarea aplicației MyOrange, singurul element util și determinant fiind în cazul interogării aplicației, aflarea unui status al resurselor disponibile, interfața grafică (probabil) fiind mult mai friendly, clară și sugestivă în comparație cu un mesaj text (via SMS). 
1a) În special în rândul clienților care dețin abonamente (fie de voce mobil, fie de servicii fixe), resursele suficiente din abonament nu motivează clientul să acceseze PinataParty (nici ca accesare resurse de tip bonificații, dar nici pentru participare la concursul final), dar nici pentru a plăti factura lunar, utilizând aplicația MyOrange: fie pentru că se preferă varianta MyOrange WEB (acces mai facil la carduri și feedback al plății), sau chiar pentru că alte aplicații oferă motivare suplimentară (de exemplu Orange Money - atât ca plăți generale (nu doar factură servicii Orange, ci și alte facturi ale altor furnizori de servicii) + bonificații de tip OTY. Mai sunt și cei care preferă plățile utilizând aplicații de plăți (aka PAGO), plătind mai multe facturi și gestionând toate aceste facturi într-un singur loc.  
1b) Dintre utilizatorii de abonamente persoane juridice (inclusiv PFA) aceștia nu vor utiliza plata online (cu atât mai puțin din MyOrange), modalitatea și regulile fiscale (nevoia pentru un decont, de documentul fizic, nevoia de a achita numerar pentru a nu apărea sursa de plată) forțându-i involuntar să aleagă variantele de plată offline sau transfer bancar.
1c) În privința utilizatorilor PPY, unii dintre aceștia au ajuns ”legați” de aplicație, nu doar pentru utilizarea PinataParty, ci mai ales pentru obținerea bonificației aka ”date mobile” primită și activată la încărcarea și activarea unei opțiuni din MyOrange.
1d) Există (încă) suficienți clienți care nu au reținere la plata cu cardul online, dar încarcă credit prin metode terțe (automate de plăți, magazine/parteneri Orange și chiar din MyOrange (dar WEB, nu neapărat APP), însă pentru activarea opțiunilor utilizează SelfCare (*100#) sau IVR-ul Djia (300) sau Djingo. Există o sperață în privința acestora, cu o mai bună informare, comunicare și determinare din partea Orange dacă se dorește ca tipul acestui client să plătească utilizeze MyOrange. Cum anume? Educarea clientului prin sacrificarea unei părți din profitul propriu (condiționarea primirii anumitor resurse de modalitatea plății) sau acceptarea situației de facto. 
Concluzie1: Cei care au tangență cu mediul online, deși sunt în mare parte informați despre promoțiile și condițiile de obținere ale beneficiilor oferite utilizând plățile prin MyOrange, fie nu sunt interesați, fie nu sunt motivați pentru a alege EXCLUSIV plata prin MyOrange (fie WEB fie APP), făcând aici referire în special la utilizatorii de abonamente. Îi mai avem pe cei care (deși o mică parte) aleg plata abonamentului prin debit direct, ceea ce reduce substanțial contactul acestora cu secțiunea de plăți din MyOrange. Contactul acestora din urmă cu MyOrange va fi și mai redusă comparativ cu a celorlalți clienți.
Concluzie2: Mare parte dintre utilizatorii PPY, nu primesc sau nu acordă atenție suficientă modalităților de maximizare a beneficiilor oferite de Orange, nici modificărilor de eligibilitate / acordare a acestor beneficii, mai ales în contextul utilizării MyOrange, ceea ce conduce la un interes redus pentru MyOrange (fie WEB sau APP). PinataParty pentru utilizatorul exclusiv PPY este o secțiune secundară, datorită task-urilor limitate / punctelor puține oferite, comparativ cu taskurile utilizatorilor de abonamente. CLUE: DE CE nu ar putea face Orange o informare în momentul confirmării încărcării prin alte posibilități decât MyOrange să amintească utilizatorului beneficiul ”pierdut” DOAR pentru că NU a ales să utilizeze MyOrange? 
2. Cei care resping mediul digital de teama SPAM/SCAM/orice posibil virus, NU vor plăti online, aceștia utilizând fie cardul bancar doar offline, sau vor plăti numerar, indiferent de locul ales pentru plată. Între aceștia se regăsesc chiar și persoane juridice (oarecum de înțeles abordarea acestora), dar în special persoane fizice cu abilități de operare sau cunoștințe reduse de IT&C (BTW: aceștia de cele mai multe ori nu utilizează nici măcar cardul bancar la magazine cu opțiuni de self pay).
3. Nici măcar așezarea / localizarea geografică nu pare să fie un criteriu determinant pentru utilizarea (sau nu) a MyOrange pentru plățile facturilor/reîncărcări PPY, mare parte a celor care nu găsesc un magazin Orange/partener Orange preferând automatele de plăți de tip PayPoint.
4. Cei ”offLIFE” (aka deconectați de la ceea ce înseamnă digital, cont MyOrange, card bancar, bancă) vor fi cei care vor plăti întotdeauna cu numerar prin terțe posibilități, altele decât online sau magazine Orange. Aceștia în mare parte nici măcar nu au cont în Comunitatea Orange, și nici nu vor utiliza vreodată MyOrange (fie WEB, fie APP). Pentru aceștia nu teama de utilizare a metodelor digitale cât lipsa de informare și interesul pierdut pentru aceste posibilități de plată îi vor ține la distanță față de MyOrange și de plăți online, indiferent de eforturile Orange în acest sens.  
 
Pentru alte omisiuni ale acestor concluzii, vă rog adăugați voi eventuale alte sugestii / corecții. End of Story.

Vizualizare soluţie în postul original

88 Răspunsuri 88

@Andrei416: Mulțumesc pentru răspuns. Pomenind de "oferte personalizate" te referi la abonamente sau pentru clienții cu prepay? Încarci si conturi ppy din MyOrange web  sau app sau doar plată de factură din aplicația MyOrange? 

Andrei416
Junior entuziast

Am incarcat si nre ppy, tot ptr bonus pinata party, dar acum au migrat spre abonamente, asa ca platesc abonamente in app My orange cu card de credit cu optiunea „ plata recurenta”.

Blue12
Senior

Platesc mereu cu cash, la un punct Paypoint. E cel mai simplu pentru mine, fiindca tot asa imi platesc si restul facturilor, deci le achit pe toate odata

@Blue12: Mulțumesc de răspuns. Utilizezi servicii Orange cu abonament? Și fixe sau  doar mobile? Faptul de a achita mai multe facturi la un anumit moment este singurul motiv pentru care apelezi la serviciile Pay-point-ului? Sau înțeleg că nu faci de obicei plăți online ci doar cash (cu numerar)?

Beneficiile aferente Pinata Party nu te interesează? Întucât sunt valabile doar prin achitarea facturii din aplicația My Orange. 

Am servicii Orange pe abonament, atat fixe cat si mobile. Nu prea fac plati online, pentru ca paypoint-ul imi este in drum spre casa, unde oricum opresc pentru cumparaturi. Pentru Pinata Party imi strang suficiente puncte prin "accesare consum", "descarca factura", "verificare notificari" etc, incat sa activez bonusul de 20Gb pentru un numar Prepay. In rest, nu prea am nevoie de Pinata Party, avand abonament cu net nelimitat.

Am înțeles. Mulțumesc pentru detalii. Și da, am constatat că pentru abonați nu este o atât de mare atractivitate pentru plata din aplicația MyOrange. Dar în fond este decizia fiecăruia. Vis-a-vis de PinataParty, reușești să acumulezi de obicei cele 1000puncte pentru participare la concursul PinataParty?

Nu, nici gand. Vreo 600 strang intr-o campanie (cred ca 90 de zile dureaza) dar mai mult nu

🙂 Am înțeles. Întrebam, pentru că pentru Pinata, fără o plată de factură sau reîncărcări PPY (de minim 5euro) e mai dificil să faci mia de puncte în 3 luni. Era chiar.... amazing (ca să nu scriu ... magic). 🙂

Atractia prin aplicatie (la abonati, cel putin) s-ar putea sa fie data de motive multiple si Pinata (un beneficiu bun in opinia mea) s-ar putea sa fie in secundar prin prisma resurselor deja existente (negociate).

Eu foloseam punctele obtinute in Pinata pentru Orange Tv Go, nu pentru net, dar consumul meu este, in continuare, mic (sub 10GB lunar) deci acea bonificatie nu-si arata utilitatea pentru mine tranzactionarea punctelor pentru internet, dar, cu siguranta la alti abonati era mult mai util.

Ma gandesc ca poate ar fi bine (daca reusesti) sa extragi din contextul raspunsurilor si acest aspect (motivatia de a folosi [sau nu] acele bonificatii suplimentare).

Asta vroiam. Pentru că inclusiv în paradisul ”digitaliada” se pare că nu există o tendință nici clară și nici sigură. Despre utilizatorii offline... tristețe mare. Dar viața merge înainte cu fiecare în ritmul său.😇

mihai_13
Maestru

😁  cat intreres pe subiect ....

eu personal platesc online de pe bowser(brave) de pe calculator -  pot sa zic ca exclusiv online si calculator .

Mulțumesc Mihai pentru răspuns. Bănuiesc că ”online” din MyOrange WEB, nu dintr-o pagină de internet banking (deexemplu). De asemenea, nu sunt preocupări pentru PPY-uri, având abonament(e), iar de  Pinata Party.... poate nu prezintă interes, ci doar timp în plus alocat. Corect? 😉

da da..MyOrange WEB  direct din contul meu Orange  -  si precizez ca in 3 secunde (nu exagerez) am si confirmarea platii  -  si recomand  sa o faceti exclusiv  din pagina de web  

TheSpecialist
Maestru

Azi am făcut și eu o plată factura prin My Orange, varianta pt mobil, așa de dragul științei și studiului. A mers foarte repede, totul foarte clar și intuitiv. Am primit în câteva minute și confirmarea pe e-mail. 
Să nu zici ca nu vreau să încerc ceva nou 😊

Excelent, îți mulțumesc. Am considerat mereu: ”există un început în toate”. Dar eu cred așa cum era reclama: ”ai făcut-o în numele științei” 😉