anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum preferați să plătiți serviciile Orange?

FLo1
#StarMember

Fie ele servicii fixe sau mobile, pre-paid sau post-paid, individuale sau la pachet, LUNAR (cel puțin o dată), cu o plată fiecare dintre noi este ”dator”. Așadar, indiferent de tipul serviciilor alese (utilizate), avem de plătit o factură sau de achitat o reactivare / reîncărcare pentru servicii pre-paid.

În acest context, voi cum preferați să faceți acestă plată și de ce?

FLo1_0-1700394379448.png

Avem de ales între o multitudine de variante, fiecare cu avantaje și dezavantaje. Astfel, ca o enumerare pe scurt, putem plăti o factură CASH / CARD/ TRANSFER BANCAR. Dacă ultima este folosită mai mult în sectorul privat, o persoană fizică va alege de obicei cash sau card. De ce CASH? De ce CARD?

CASH: De ce la un terminal de plăți (pay-point, un-doi etc), de ce la bancă, de ce într-un magazin Orange, fie FLo1_1-1700394538827.pngel Orange Shop sau Partener Orange?

CARD: De ce să plătești prin oricare variantă enumerată anterior, dar utilizând cardul bancar și de ce să plătești online (sau să NU alegi să plătești online)? ORANGE încurajează pentru confortul tău plata online, utilizând cardul bancar

INFO: Știați că pentru servicii prepaid, plata online cu cardul este aducătoare de beneficii DOAR utilizând contul MyOrange? Știați că doar așa veți beneficia de beneficii ca bonificație ”date mobile”? Detalii aici. Nu ai un cont MyOrange? Crează-ți unul aici și acum. Mai mult, și valabil inclusiv pentru abonamente: știați că utilizând aplicația MyOrange pentru efectuarea plăților aferente facturii de abonament / reîncărcării conturilor prepaid beneficiați de puncte în Pinata Party, puncte cu care, pe lângă participarea la concursul cu premii în telefoane și alte device-uri beneficiați de bonificații la alegere, de la minute naționale și date mobile nelimintate, până la activarea unei opțiuni lunare ORANGETVGO? Ba mai mult, primiți chiar și discount-uri sub formă de voucher pentru achiziția unui telefon sau pentru device-uri la alegere.

JUSTIFICARE: Acest topic a fost deschis atât pentru informare, cât și pentru a vă exprima opinia: De ce aș alege o metodă de plată în detrimentul alteia? De ce aleg personal să plătesc printr-o anumită modalitate de plată? De ce sunt deranjat să plătesc o factură online utilizând cardul bancar, dar sunt încântat și nu am reținere la a face achiziții online de Black Friday? Există vreo diferență între metodele de plată? Dacă DA, care? Dacă NU, atunci de ce se preferă alternativa

Și pentru că nu fac excepție, personal prefer plata facturii/reîncărcarea contului prepaid în mod online, utilizând aplicația MyOrange. De ce? Motivele, lesne de înțeles, le-am enumarat mai sus. Vă mulțumesc pentru feedback, oricare ar fi el. 📝

1 Soluţie acceptată‚

FLo1
#StarMember
Concluziile mele, poate unele subiective din lipsă de date / respondenți sunt:
1) deși există un mare număr de utilizatori ca parte din ”națiunea digitală”, majoritatea nu sunt motivați intrinsec sau chiar nu sunt interesați (nu le pasă) în utilizarea aplicației MyOrange, singurul element util și determinant fiind în cazul interogării aplicației, aflarea unui status al resurselor disponibile, interfața grafică (probabil) fiind mult mai friendly, clară și sugestivă în comparație cu un mesaj text (via SMS). 
1a) În special în rândul clienților care dețin abonamente (fie de voce mobil, fie de servicii fixe), resursele suficiente din abonament nu motivează clientul să acceseze PinataParty (nici ca accesare resurse de tip bonificații, dar nici pentru participare la concursul final), dar nici pentru a plăti factura lunar, utilizând aplicația MyOrange: fie pentru că se preferă varianta MyOrange WEB (acces mai facil la carduri și feedback al plății), sau chiar pentru că alte aplicații oferă motivare suplimentară (de exemplu Orange Money - atât ca plăți generale (nu doar factură servicii Orange, ci și alte facturi ale altor furnizori de servicii) + bonificații de tip OTY. Mai sunt și cei care preferă plățile utilizând aplicații de plăți (aka PAGO), plătind mai multe facturi și gestionând toate aceste facturi într-un singur loc.  
1b) Dintre utilizatorii de abonamente persoane juridice (inclusiv PFA) aceștia nu vor utiliza plata online (cu atât mai puțin din MyOrange), modalitatea și regulile fiscale (nevoia pentru un decont, de documentul fizic, nevoia de a achita numerar pentru a nu apărea sursa de plată) forțându-i involuntar să aleagă variantele de plată offline sau transfer bancar.
1c) În privința utilizatorilor PPY, unii dintre aceștia au ajuns ”legați” de aplicație, nu doar pentru utilizarea PinataParty, ci mai ales pentru obținerea bonificației aka ”date mobile” primită și activată la încărcarea și activarea unei opțiuni din MyOrange.
1d) Există (încă) suficienți clienți care nu au reținere la plata cu cardul online, dar încarcă credit prin metode terțe (automate de plăți, magazine/parteneri Orange și chiar din MyOrange (dar WEB, nu neapărat APP), însă pentru activarea opțiunilor utilizează SelfCare (*100#) sau IVR-ul Djia (300) sau Djingo. Există o sperață în privința acestora, cu o mai bună informare, comunicare și determinare din partea Orange dacă se dorește ca tipul acestui client să plătească utilizeze MyOrange. Cum anume? Educarea clientului prin sacrificarea unei părți din profitul propriu (condiționarea primirii anumitor resurse de modalitatea plății) sau acceptarea situației de facto. 
Concluzie1: Cei care au tangență cu mediul online, deși sunt în mare parte informați despre promoțiile și condițiile de obținere ale beneficiilor oferite utilizând plățile prin MyOrange, fie nu sunt interesați, fie nu sunt motivați pentru a alege EXCLUSIV plata prin MyOrange (fie WEB fie APP), făcând aici referire în special la utilizatorii de abonamente. Îi mai avem pe cei care (deși o mică parte) aleg plata abonamentului prin debit direct, ceea ce reduce substanțial contactul acestora cu secțiunea de plăți din MyOrange. Contactul acestora din urmă cu MyOrange va fi și mai redusă comparativ cu a celorlalți clienți.
Concluzie2: Mare parte dintre utilizatorii PPY, nu primesc sau nu acordă atenție suficientă modalităților de maximizare a beneficiilor oferite de Orange, nici modificărilor de eligibilitate / acordare a acestor beneficii, mai ales în contextul utilizării MyOrange, ceea ce conduce la un interes redus pentru MyOrange (fie WEB sau APP). PinataParty pentru utilizatorul exclusiv PPY este o secțiune secundară, datorită task-urilor limitate / punctelor puține oferite, comparativ cu taskurile utilizatorilor de abonamente. CLUE: DE CE nu ar putea face Orange o informare în momentul confirmării încărcării prin alte posibilități decât MyOrange să amintească utilizatorului beneficiul ”pierdut” DOAR pentru că NU a ales să utilizeze MyOrange? 
2. Cei care resping mediul digital de teama SPAM/SCAM/orice posibil virus, NU vor plăti online, aceștia utilizând fie cardul bancar doar offline, sau vor plăti numerar, indiferent de locul ales pentru plată. Între aceștia se regăsesc chiar și persoane juridice (oarecum de înțeles abordarea acestora), dar în special persoane fizice cu abilități de operare sau cunoștințe reduse de IT&C (BTW: aceștia de cele mai multe ori nu utilizează nici măcar cardul bancar la magazine cu opțiuni de self pay).
3. Nici măcar așezarea / localizarea geografică nu pare să fie un criteriu determinant pentru utilizarea (sau nu) a MyOrange pentru plățile facturilor/reîncărcări PPY, mare parte a celor care nu găsesc un magazin Orange/partener Orange preferând automatele de plăți de tip PayPoint.
4. Cei ”offLIFE” (aka deconectați de la ceea ce înseamnă digital, cont MyOrange, card bancar, bancă) vor fi cei care vor plăti întotdeauna cu numerar prin terțe posibilități, altele decât online sau magazine Orange. Aceștia în mare parte nici măcar nu au cont în Comunitatea Orange, și nici nu vor utiliza vreodată MyOrange (fie WEB, fie APP). Pentru aceștia nu teama de utilizare a metodelor digitale cât lipsa de informare și interesul pierdut pentru aceste posibilități de plată îi vor ține la distanță față de MyOrange și de plăți online, indiferent de eforturile Orange în acest sens.  
 
Pentru alte omisiuni ale acestor concluzii, vă rog adăugați voi eventuale alte sugestii / corecții. End of Story.

Vizualizare soluţie în postul original

88 Răspunsuri 88

teacher_
#StarMember

Eu plătesc mereu cash, îmi decontez factura pe pfa...astfel că oricum trebuie sa printez ceva pentru a avea dovadă. Așa că prefer sa am bonul în mână. 🙂 

@teacher_: Mulțumesc de răspuns. Știu cum e.... fără urme. E ca depunerea de numerar în bancă fără document de identitate 🙂 

LE: Utilizezi aplicația MyOrange și pentru alte acțiuni, gen ”vizualizare resurse”, diverse activări, reîncărcări de PPY, poate chiar PinataParty (chiar dacă nu pentru acțiunea plății facturii)? Sau poate preferi varianta WEB account a MyOrange? 🙂

Utilizez My Orange pentru reincarcare prepay

Uite cum procedez: Eu am un router de net mobil, cu un număr de telefon asociat, către care nu se pot face apeluri, ci doar schimb de mesaje. Ambele numere, atât cel de net, cât și de prepay sunt asociate contului meu în My Orange. Efectuez reîncarcarea din My orange de pe numărul de abonament, pe cel de prepay, legea îmi dă voie asta, iar costul suplimentar îl achit pe factura care îmi e pe PFA. Pentru reîncarcare primesc 300 puncte la Pinata, ca și restul...

 

Am înțeles. Oricum, mi se pare și normal să procedezi astfel, mai ales atât timp cât se poate. Adică nu e chiar un moft, ci o posibilitate mult mai ok în contextul tău. Și eu aș face la fel dacă ar fi fost să nu-mi ”decontez” factura pe .... portofelul personal. 🙂

FLo1
#StarMember
Concluziile mele, poate unele subiective din lipsă de date / respondenți sunt:
1) deși există un mare număr de utilizatori ca parte din ”națiunea digitală”, majoritatea nu sunt motivați intrinsec sau chiar nu sunt interesați (nu le pasă) în utilizarea aplicației MyOrange, singurul element util și determinant fiind în cazul interogării aplicației, aflarea unui status al resurselor disponibile, interfața grafică (probabil) fiind mult mai friendly, clară și sugestivă în comparație cu un mesaj text (via SMS). 
1a) În special în rândul clienților care dețin abonamente (fie de voce mobil, fie de servicii fixe), resursele suficiente din abonament nu motivează clientul să acceseze PinataParty (nici ca accesare resurse de tip bonificații, dar nici pentru participare la concursul final), dar nici pentru a plăti factura lunar, utilizând aplicația MyOrange: fie pentru că se preferă varianta MyOrange WEB (acces mai facil la carduri și feedback al plății), sau chiar pentru că alte aplicații oferă motivare suplimentară (de exemplu Orange Money - atât ca plăți generale (nu doar factură servicii Orange, ci și alte facturi ale altor furnizori de servicii) + bonificații de tip OTY. Mai sunt și cei care preferă plățile utilizând aplicații de plăți (aka PAGO), plătind mai multe facturi și gestionând toate aceste facturi într-un singur loc.  
1b) Dintre utilizatorii de abonamente persoane juridice (inclusiv PFA) aceștia nu vor utiliza plata online (cu atât mai puțin din MyOrange), modalitatea și regulile fiscale (nevoia pentru un decont, de documentul fizic, nevoia de a achita numerar pentru a nu apărea sursa de plată) forțându-i involuntar să aleagă variantele de plată offline sau transfer bancar.
1c) În privința utilizatorilor PPY, unii dintre aceștia au ajuns ”legați” de aplicație, nu doar pentru utilizarea PinataParty, ci mai ales pentru obținerea bonificației aka ”date mobile” primită și activată la încărcarea și activarea unei opțiuni din MyOrange.
1d) Există (încă) suficienți clienți care nu au reținere la plata cu cardul online, dar încarcă credit prin metode terțe (automate de plăți, magazine/parteneri Orange și chiar din MyOrange (dar WEB, nu neapărat APP), însă pentru activarea opțiunilor utilizează SelfCare (*100#) sau IVR-ul Djia (300) sau Djingo. Există o sperață în privința acestora, cu o mai bună informare, comunicare și determinare din partea Orange dacă se dorește ca tipul acestui client să plătească utilizeze MyOrange. Cum anume? Educarea clientului prin sacrificarea unei părți din profitul propriu (condiționarea primirii anumitor resurse de modalitatea plății) sau acceptarea situației de facto. 
Concluzie1: Cei care au tangență cu mediul online, deși sunt în mare parte informați despre promoțiile și condițiile de obținere ale beneficiilor oferite utilizând plățile prin MyOrange, fie nu sunt interesați, fie nu sunt motivați pentru a alege EXCLUSIV plata prin MyOrange (fie WEB fie APP), făcând aici referire în special la utilizatorii de abonamente. Îi mai avem pe cei care (deși o mică parte) aleg plata abonamentului prin debit direct, ceea ce reduce substanțial contactul acestora cu secțiunea de plăți din MyOrange. Contactul acestora din urmă cu MyOrange va fi și mai redusă comparativ cu a celorlalți clienți.
Concluzie2: Mare parte dintre utilizatorii PPY, nu primesc sau nu acordă atenție suficientă modalităților de maximizare a beneficiilor oferite de Orange, nici modificărilor de eligibilitate / acordare a acestor beneficii, mai ales în contextul utilizării MyOrange, ceea ce conduce la un interes redus pentru MyOrange (fie WEB sau APP). PinataParty pentru utilizatorul exclusiv PPY este o secțiune secundară, datorită task-urilor limitate / punctelor puține oferite, comparativ cu taskurile utilizatorilor de abonamente. CLUE: DE CE nu ar putea face Orange o informare în momentul confirmării încărcării prin alte posibilități decât MyOrange să amintească utilizatorului beneficiul ”pierdut” DOAR pentru că NU a ales să utilizeze MyOrange? 
2. Cei care resping mediul digital de teama SPAM/SCAM/orice posibil virus, NU vor plăti online, aceștia utilizând fie cardul bancar doar offline, sau vor plăti numerar, indiferent de locul ales pentru plată. Între aceștia se regăsesc chiar și persoane juridice (oarecum de înțeles abordarea acestora), dar în special persoane fizice cu abilități de operare sau cunoștințe reduse de IT&C (BTW: aceștia de cele mai multe ori nu utilizează nici măcar cardul bancar la magazine cu opțiuni de self pay).
3. Nici măcar așezarea / localizarea geografică nu pare să fie un criteriu determinant pentru utilizarea (sau nu) a MyOrange pentru plățile facturilor/reîncărcări PPY, mare parte a celor care nu găsesc un magazin Orange/partener Orange preferând automatele de plăți de tip PayPoint.
4. Cei ”offLIFE” (aka deconectați de la ceea ce înseamnă digital, cont MyOrange, card bancar, bancă) vor fi cei care vor plăti întotdeauna cu numerar prin terțe posibilități, altele decât online sau magazine Orange. Aceștia în mare parte nici măcar nu au cont în Comunitatea Orange, și nici nu vor utiliza vreodată MyOrange (fie WEB, fie APP). Pentru aceștia nu teama de utilizare a metodelor digitale cât lipsa de informare și interesul pierdut pentru aceste posibilități de plată îi vor ține la distanță față de MyOrange și de plăți online, indiferent de eforturile Orange în acest sens.  
 
Pentru alte omisiuni ale acestor concluzii, vă rog adăugați voi eventuale alte sugestii / corecții. End of Story.

1b) Platile la mine in firma le facem, in proportie de 99%, prin transfer bancar la facturi intrucat ne este mai convenabil sa platim asa. De obicei facem mai multe plati simultan (2-3 plati odata) si ar fi peste mana sa platim cu cardul fiecare factura (ma rog, o mare parte din facturi).

Pentru restul concluziilor, pot doar sa te felicit!

Mersi mult Pololica. Cum menționam, la firme de obicei plățile abonamentelor care sunt pe firmă se fac prin transfer, că doar sigur n-au interes cei de la conta să acceseze MyOrange.

Mental note pt Orange: acum ar fi momentul (migrarea Orange Money către Alpha Bank) pt promovarea aplicației My Orange spre a fi folosită și pt plata facturilor. Am observat ca multi utilizatori de OM sunt tentați să renunțe la aceste servicii odată cu migrarea către altă bancă. 

Depinde ce și pentru cât timp se mai oferă facilitățile OM. La acest moment, clar e că a plăti din OM o factură este mai avantajos (ai mai multe beneficii) decât o plată lunară de abonament achitată din MyOrange. Așteptăm surprizele.... zăpezii. 🙂

Eu unul sunt optimist; nu cred ca Alpha Bank va importa clientela OM ca sa o piardă ulterior. Sigur va păstra cel puțin ofertele existente acum. 

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Salutari,

Personal platesc din aplicatia MyOrange. Am cardul salvat in aplicatie, totul functioneaza rapid. Un alt incentive pentru plata din MyOrange, pentru mine, sunt punctele OTY, pe care le poti folosii pt. ati reduce pretul la deviceuri si accesorii.

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

@Alex_ORO: Mulțumesc pentru feedback. Ce părere ai despre alternativa abonaților Orange de a primi puncte TY inclusiv pentru plata facturii abonamentului utilizând cardul OM? Nu am nimic împotrivă (sunt doar observator în acest caz), dar mi se pare că această facilitate nu încurajează utilizarea MyOrange, aceștia preferând OM pentru plata facturii, punctele TY fiind primite astfel atât pe filiera plății facturii abonamentului, cât și pentru utilizarea cardului OM, adică mult mai multe. 🙂

Alex_ORO
Ex Angajat Orange

Consider ca este o alternativa buna pentru clientii care nu au sau nu le place aplicatia, din orice motiv anume. Exista posibilitatea ca si aplicatia sa nu functioneze uneori, dar ai o alta alternativa pentru a platii factura si a primii punctele OTY. Pe scurt, consider alternativa platii cu OM una buna. 

#WeLikeOurCustomers
In ❤️ with learning

Mulțumesc Alex. Și da, OM reprezintă o alternativă excelentă de bonusare cu puncte TY, mai ales atunci când având un abonament cu valoare redusă (de exemplu cum sunt cele mai noi reduse cu 50% și sub 5,64€ fără TVA), nu îndeplinești condiția de acordare a bonificației cu puncte TY, chiar cu plata din MyOrange.:)