Aplicatia My Orange
Descoperă aplicația My Orange și toate beneficiile pe care ți le aduce
anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Postări pe forum

Cum pot atașa un act doveditor în aplicația My Orange?

Salut! Aveți nevoie să trimiteți la Orange un act doveditor (ex. dovadă de plată, screenshot cu test de viteză etc.)? Este foarte simplu. Este necesar să parcurgeți doar câțiva pași în aplicația My Orange: intrați în secțiunea Altele  → Contact și fe...

DanielaH_0-1706607293155.png DanielaH_1-1706607293160.png DanielaH_2-1706607293167.png DanielaH_3-1706607293174.png
DanielaH de către Moderator
  • 1117 Vizualizări
  • 7 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Soluționat! Când se termină campania Pinata Party, premile neutilizate dispar?

Bună comunitate,  În trecut, când s-a terminat perioada campaniei,  am pierdut și punctele adunate.. și am înțeles situația.  Dar acum am din premii revendicate "GB Internet"  încă nealocați.. Când se termină iar campania.. oare dispar și premiile al...

Carlosss de către Explorator
  • 1274 Vizualizări
  • 4 răspunsuri
  • 5 aprecieri

Nu pot activa eSim din My Orange

Salutare, Am tot incercat sa activez eSim-ul din contul Orange:  https://www.orange.ro/myaccount/reshape/sim/eSIM Practic dupa ce bag numarul butonul "Continua" nu este activ. Dar se pare ca nu merge. Mai intampina cineva probleme?    

AlfredB_0-1673472434225.png
AlfredB de către Începător
  • 2720 Vizualizări
  • 6 răspunsuri
  • 2 aprecieri

Soluționat! Creditul din aplicatie se poate folosi la activare optiune?

Salutare comunitate,Am o cartela prepay pe care o folosesc in străinătate (doar ca sa am nr de RO), aplicatia imi arata ca am aproape 70E credit. Pot folosi acesti bani ca sa activez o optiune, sau sunt bani pierduti/blocati? Momentan nr e suspendat,...

DjRed de către Junior
  • 2361 Vizualizări
  • 9 răspunsuri
  • 8 aprecieri

Soluționat! Nu primesc piniate la plata recurenta

Salutare, in urma cu 2 luni am optat pt plata recurenta a abonamentelor si al meu si al sotiei, dupa plata automata a facturilor nu am mai primit nici o piniata. De ce??

Burt0s-ul de către Junior
  • 1012 Vizualizări
  • 3 răspunsuri
  • 3 aprecieri

Soluționat! De ce trebuie să introduc parola așa de des?

Bună seară comunitate,Intrând în aplicație My Orange, observ de ceva vreme că foarte des trebuie să introduc parola și  de 2 poate 3 ori pe zi  și după update-uri ..  

Screenshot_20230907_170933_My Orange.jpg
Carlosss de către Explorator
  • 2860 Vizualizări
  • 17 răspunsuri
  • 16 aprecieri

Soluționat! [Rezolvat] Nu mai merge aplicatia my orange in roaming

Sunt în roaming ...,nu mai am minute nici GB...,tot ce consum plătesc...,dar nu-mi mai merge nici aplicația my orange de ceva vreme...,am sunat la ei și nu au știut ce se întâmplă.... A mai pățit cineva ?...ce rezolvare ar fi ?  

Ovy2 de către Junior
  • 5663 Vizualizări
  • 23 răspunsuri
  • 4 aprecieri