la 09-07-2025 03:02 PM
Salut,
dacă sunteți pe aici utilizatori de iOS aș vrea să știu dacă întâmpinați aceeași problemă ca mine în aplicația My Orange: am adunat peste 1.000 de puncte la Pinata Party și vreau să-mi iau în schimbul acelor puncte premiul constând internet nelimitat 30 de zile, dar în momentul în care vreau să fac aceasta efectiv sunt scos afară din aplicație.
Am dezinstalat, instalat, delogat, logat, șters cache... problema persistă.
la 18-07-2025 04:10 PM
Salut tuturor!
Colegii ne-au cnfirmat că problema a fost remediată și recomandă actualizarea aplicației la ultima versiune disponibilă.
Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.
la 09-07-2025 03:29 PM
Salutare!
Să nu fie la tine vreo problemă, pe cont.
Nu am acest sistem de operare, dar nu cred că este ceva general.
la 10-07-2025 10:45 AM
Am intrat de pe un telefon cu Android, am reușit să revendic premiul și teoretic să-l aloc unui număr... din păcate acel bonus de 30 de zile internet nelimitat, deși a fost alocat acelui număr, nu apare în cont.
la 10-07-2025 10:57 AM
Verifică și mai târziu, poate apare ulterior. Dacă nu, contactează- i.
la 10-07-2025 11:29 AM
@Vio73 în fiecare zi, în ultimele 3 zile, intru în direct cu un operator... problema e cunoscută, e una generală, se lucrează la remediere, nu se poate da un termen estimativ de rezolvare, există un ticket de urgentare pe contul meu (deși dacă e problemă generală, aceasta e doar pistol cu apă).
la 13-07-2025 05:46 PM
Și mie mi s-a întâmplat la fel azi! Tot iOS, doar ca premiul este cu 300 puncte. Cum apăs pe premiu, se închide aplicația! Am încercat de 5-6 ori.
la 15-07-2025 09:37 PM
Si la mine exact aceeasi problema! Este ceva din aplicatie sau cel putin asa mi-a spus cineva dintr-un magazin orange. Nu stiu daca au ce face.😕
la 16-07-2025 05:14 PM
M-am conexat de pe un android și am reușit să-mi revendic premiul. Am semnalat problema și în call center.
la 16-07-2025 05:09 PM
exact aceeași problemă o am și eu pe ios
la 16-07-2025 05:14 PM
M-am conexat de pe un android și am reușit să-mi revendic premiul. Am semnalat problema și în call center.
la 16-07-2025 07:35 PM
Și eu pățesc la fel , am o săptămână de când ma chinui si nu merge , ma scoate din aplicație.
la 16-07-2025 08:34 PM
Am fost si in magazin, nici un ajutor, sau raspuns concret. Am sunat la ei, mi-au spus ca tehnicienii lucreaza la asta, dar parerea mea e ca nu vor rezolva problema pana se termina concursul.
17-07-2025 08:18 AM - editat 17-07-2025 08:47 AM
Salut tuturor!
Confirmăm și noi că situația este cunoscută și colegii nostri de la departamentul tehnic lucrează la remedierea ei. Problema se manifestă doar pentru utilizatorii iOS.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 18-07-2025 09:45 AM
Bună ziua,
Am întâmpinat o problemă în aplicația My Orange, la secțiunea Piñata Party. Am acumulat 400 de puncte și încerc să le folosesc pentru a revendica un pachet de internet, însă de fiecare dată când apăs pe promoție, aplicația se închide automat.
Menționez că am încercat următoarele fără succes:
– Reinstalare aplicație
– Ștergere cache
– Schimbare rețea (Wi-Fi/date mobile)
– Restart telefon
Vă rog să verificați situația și, dacă este posibil, să îmi activați manual beneficiul sau să îmi acordați punctele echivalente pe cont.
Vă mulțumesc anticipat pentru ajutor!
la 18-07-2025 09:49 AM
Salutare!
Daca ai la îndemână un telefon cu sistem de operare android, instalează aplicația pe aceasta și revendică premiile. Pe iOS sunt probleme.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor