anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Piñata party, nu pot să-mi iau premiul, se închide aplicația

malcos
Junior entuziast

Am făcut 300 puncte la Piñata Party si cum dau click pe butonul să-mi iau premiul de 20 GB, se închide aplicația!

Redeschid umblu peste tot, toate bune, dar cum intru să-mi iau premiul, cum se închide aplicația!

De vreo 5-6 ori am încercat și același lucru se întâmplă! Știe cineva o soluție?

 

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată și recomandă actualizarea aplicației la ultima versiune disponibilă.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

MihaiC99
Campion

Salut!

Poți incerca și de pe un telefon cu sistem de operare Android, pentru a verifica dacă problema persistă.

Dacă situația se menține, poți face o sesizare către Serviciul Clienți prin chatul din aplicație.

Eu am testat pe un dispozitiv Android și nu am întâmpinat nicio problemă. E posibil ca doar utilizatorii de iOS sau doar anumite conturi să fie afectate.

Vio73
#StarMember

Salutare!

Și la mine, pe android, funcționează foarte bine.

Din ce am citit și zilele trecute, posibil să fie probleme pe sistemul iOS.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Colegii ne-au confirmat că problema a fost remediată și recomandă actualizarea aplicației la ultima versiune disponibilă.

Vă mulțumim pentru răbdare și înțelegere.

Sub toată jena Orange și aplicația lor cu piñata party!!! Am vrut să-mi iau bonus net nelimitat în ultima zi din campanie pe punctele din piñata party și aplicația mă scotea afară când dădeam pe ORICE premiu (aveam peste 1000 puncte).

Am scris aici în aplicație pe chat, mi-au răspuns după 15-16 ore de la terminarea campaniei. Am sunat la relații clienți Orange la 300, duduia care a răspuns a zis ca nu ma poate ajuta ca “nu are acces și să scriu pe chat și să aștept”.

Am restartat aplicația de nu mai știu câte ori (peste 20 ori), am restartat telefonul de vreo 2 ori, am încercat orice și nimic nu a mers, și mai erau 2-3 ore până se termina campania și eu nu puteam să-mi iau premiu NET NELIMITAT pe punctele din aplicație!

Bine ca mi-a dat prin cap să verific dacă trebuie să actualizez aplicația, era ultima chestie care o mai puteam face (sunt utilizator iOS).

Am actualizat aplicația și apoi a mers să-mi iau premiul mult dorit pe punctele din piñata party!!!

Vreau să zic ca e de toată jena suportul pentru piñata party atât pe chat cat și la operatorii de la 300. Cei de pe chat răspund după 24-48 ore de la întrebare, iar cei de la 300 sunt pe lângă subiect, dau din colț în colț, “ei nu știu, nu pot, n-au cum să verifice” și mă pasează la chat, care răspunde după 24-48 ore de la solicitare. Varză orange din punctul ăsta de vedere!

Stiu ca nu interesează pe nimeni nemulțumirea mea, dar iau serios in calcul să mă portez de la Orange. Un client în plus sau in minus, tot aia e ptr Orange!

Plus ca premiile nu stiu cum se “aloca”, dar eu niciodată n-am câștigat nimic. Probabil se dau la “cine trebuie”.