anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare la adăugarea unui serviciu My Orange care începe cu 0

marian1975
Începător

Bună!

Am avut un cont My Orange creat cu o adresă de e-mail diferită față de cea declarată în contul Orange. Ulterior, mi s-a recomandat să șterg acel cont și să refac unul nou, de data aceasta folosind adresa de e-mail corectă (cea declarată la Orange), pentru a putea adăuga serviciul meu de internet.

 

Am urmat pașii recomandați, iar la 3 zile după ștergerea contului vechi, am încercat să adaug serviciul în noul cont My Orange. Însă, după ce introduc parola și apăs “Thank you / Continuă”, apare o eroare cu mesajul:

„Eroare. Te rugăm să încerci mai târziu.”

 

Am așteptat încă o săptămână, crezând că poate sistemul are nevoie de timp pentru actualizare, dar primesc exact același mesaj de eroare de fiecare dată.

 

Se poate verifica ce se întâmplă și de ce nu pot adăuga serviciul în contul meu?

2 Răspunsuri 2

Vio73
#StarMember

Salutare!

Te sfătuiesc să ceri ajutorul din Chat Djingo   , iar ulterior alegi ,, transfer operator " și să sperăm că lucrurile se vor rezolva. Aici unde ai scris nu este Orange, ci doar o Comunitate a clienților Orange.

Baftă!

DanielaH
Moderator

@marian1975, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?