la 19-07-2025 04:24 PM
Bună!
Am avut un cont My Orange creat cu o adresă de e-mail diferită față de cea declarată în contul Orange. Ulterior, mi s-a recomandat să șterg acel cont și să refac unul nou, de data aceasta folosind adresa de e-mail corectă (cea declarată la Orange), pentru a putea adăuga serviciul meu de internet.
Am urmat pașii recomandați, iar la 3 zile după ștergerea contului vechi, am încercat să adaug serviciul în noul cont My Orange. Însă, după ce introduc parola și apăs “Thank you / Continuă”, apare o eroare cu mesajul:
„Eroare. Te rugăm să încerci mai târziu.”
Am așteptat încă o săptămână, crezând că poate sistemul are nevoie de timp pentru actualizare, dar primesc exact același mesaj de eroare de fiecare dată.
Se poate verifica ce se întâmplă și de ce nu pot adăuga serviciul în contul meu?
la 19-07-2025 05:20 PM
Salutare!
Te sfătuiesc să ceri ajutorul din Chat Djingo , iar ulterior alegi ,, transfer operator " și să sperăm că lucrurile se vor rezolva. Aici unde ai scris nu este Orange, ci doar o Comunitate a clienților Orange.
Baftă!
la 21-07-2025 11:24 AM
@marian1975, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor