la 19-02-2024 11:15 PM - editat ultima oară la 20-02-2024 08:51 AM de DanielaH
Am aplicația "Contul meu Orange" cu versiunea 3.0.3. După autentificare, nu se mai face aplicația.
Ce pot să fac?
19-02-2024 11:31 PM - editat 19-02-2024 11:33 PM
Bun venit în Comunitate. Ce aplicație ai și pentru ce sistem o folosești? Eu utilizez aplicația MyOrange din imagine, funcțională fără probleme:
Îți recomand o reinstalare a aplicației cu o o variantă actualizată. Spor.
19-02-2024 11:31 PM - editat 19-02-2024 11:33 PM
Bun venit în Comunitate. Ce aplicație ai și pentru ce sistem o folosești? Eu utilizez aplicația MyOrange din imagine, funcțională fără probleme:
Îți recomand o reinstalare a aplicației cu o o variantă actualizată. Spor.
la 20-02-2024 12:37 AM
Eu am această versiune:
la 20-02-2024 06:40 AM
Este o variantă mai veche și nu a mai primit actualizări, dezvoltându-se cea pe care ți-am indicat-o.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor