la
01-09-2025
06:37 PM
- editat ultima oară la
02-10-2025
01:29 PM
de
AndreeaAC
01-09-2025 07:02 PM - editat 01-09-2025 07:04 PM
Salutare!
Verifica in my Orange daca opțiunea este activa și dacă există resurse de date disponibile în roaming.
Poți incerca o resetare a setarilor de rețea din setările telefonului. Verifica setări apn. Ai incercat selectarea manuala a unei alte rețele disponibile?
la 02-09-2025 09:32 AM
Bună ziua! Am activ roamingul, am încercat să mă conectez, manual, la altă rețea, am dat restart telefonul și nimic
la 02-09-2025 10:27 AM
Ai în prezent activă opțiunea de 12 € sau 16 €? Din SMS nu reiese că ai resurse disponibile în roaming. În aplicația My Orange, la secțiunea Opțiunile mele, ce opțiuni apar active?
la 01-09-2025 07:15 PM
Salutare!
Încearcă să cauți manial altă rețea. S-ar putea să fie o problemă de conectare la rețeaua actuală.
la 02-09-2025 09:33 AM
Buna! Da, și nu merge
la 02-09-2025 10:47 AM
Nu stiu ce sa zic, dar in urma cu 2 ani, cam in periaoda asta, Orange a avut o problema cu partenerii in Grecia. Nu stiu daca e o coincidenta sau nu, dar ai probleme tot in Grecia si pe final de vacanta (daca retin bine, grecii aveau si atunci incendii...).
la 01-09-2025 07:15 PM
@IrinaGhi2023: Bun venit în Comunitatea Orange. Un fapt concret este că nu are legătură cu utilizarea în luna mai în roaming a numărului. Ai cumva eSIM pe un iPhone? Este mai des întâlnită eroarea în aceste cazuri. Poți încerca restart la telefon și selectarea manuală a unui alt operator de rețea. Dacă nu s-a remediat, verifică dacă roamingul este activat în contul tău MyOrange.
Dacă ai eSIM nu recomand resetarea (măsură extremă) pentru a nu rămâne fără profilul eSIM activat pe telefon. Te așteptăm cu vești bune.
la 02-09-2025 09:35 AM
Bună ziua! Sincer nu știu dacă am un eSIM, nu cred ca am de fapt. Am încercat orice și tot nu merge.
la 02-09-2025 10:23 AM
@IrinaGhi2023: Dacă nu ai eSIM, atunci ai posibilitatea verificării funcționării SIM-ului într-un alt telefon? De ce? Pentru a nu iniția un ”reset network” dacă nu este neapărat necesar. Pentru că la astfel de eroare, aceasta ar fi rezolvarea, dar fiind în roaming (și cu atât mai mult dacă ai eSIM) este mai dificil sau inutilă o astfel de remediere. Eventual la întoarcerea în România.
Deci dacă ai posibilitatea și ai SIM fizic, verifică SIM-ul într-un alt telefon. Pe curând.
la 02-09-2025 11:24 AM
Bună ziua! Voi încerca și asta. Mulțumesc!
la 03-09-2025 09:30 AM
Bună ziua! Am încercat și cu verificarea SIM-ului într-un alt telefon și tot nu merge. Nu se conectează la rețea, nu are semnal, îmi apare “căutare rețea”.
la 03-09-2025 10:20 AM
Mulțumesc @IrinaGhi2023 pentru revenirea cu informații noi. În acest context, cu un SIM care ”caută rețeaua” fără altă posibilitate de utilizare, fiind în roaming, mai rămâne de verificat dacă:
1. Știu că nu ești conectată la nici un operator, însă la <simbolul semnalului de telefon> (acel semn cu formă de nai) există cel puțin câteva linii sau nici o linie? Dacă există, atunci poți încerca apelarea *100# - SelfCare (dacă nu ai semnal nu va funcționa, indiferent că ești conectată sau nu).
2. După constatarea problemei bănuiesc că nu au mai funcționat nici un serviciu, adică nici apelare, nici SMS, nu doar <date mobile>. Poți confirma acest aspect?
Ca o concluzie: Poți verifica dacă sunt probleme în zonă cu serviciile operatorilor de telefonie mobilă (adică să nu fie o problemă locală)?... altfel înseamnă că este o problemă legată de SIM-ul utilizat care rămâne de verificat (poate chiar schimbat) la revenirea în țară (în funcție de cele constatate ulterior). Te așteptăm cu vești bune.
la 03-09-2025 12:06 PM
Buna! Dupa cum se poate observa din poza, nu e nicio liniuță de semnal, doar cele 3 puncte. Am încercat toate variantele. Cred ca problema este semnalul, la Orange, întrucât câțiva din prietenii mei sunt la Vodafone și le funcționează chiar foarte bine. Problema e ca sunt dependentă de wifi și sunt “reținută” pe zonele unde acesta este 😒 foarte dezamăgitor. Mulțumesc maxim tuturor pentru îndrumări, sfaturi și indicații. O zi plăcută!
03-09-2025 12:30 PM - editat 03-09-2025 12:44 PM
@IrinaGhi2023: Mulțumesc de răspuns. Problema este de SIM, și nu ai cum să o rezolvi până la întoarcerea acasă. Din ce cauză? Cum s-a întâmplat? Este puțin cam ”probabil” de explicat, însă mai mult ca sigur va fi necesară o schimbare de SIM, pentru că nici măcar național nu va funcționa. Rămâne să verifici situația la întoarcerea în țară, probabil cu o schimbare de SIM într-un shop Orange.
Vacanță plăcută, chair dacă fără <date mobile>.
LE: Ca idee referitor la semnal, în roaming, semnalul Orange este fără importanță. Este doar SIM-ul Orange, cu un telefon conectat la un operator local.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor