anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu îmi merg datele - eșec autentificare pdp

Razvan201
Începător

Salut am o problemă îmi zice eșec autentificare pdp am dat resetare la rețea am dat restart la telefon am schimbat operatori nimic îmi arăt 3g dar nu merge deloc 

 

4 Răspunsuri 4

Vio73
#StarMember

Salutare!

Ai încercat și o scanare manuală a rețelei/ rețelelor și o încercare de conectare pe altă rețea?

Verifică și dacă este semnal in zonă ( poate sunt probleme tehnice in zona ta), pe un alt telefon;

În ultimă instanță, dacă nu reușești să găsești o rezolvare, ia legătura cu Serviciul clienți din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din  dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau sună de pe un alt telefon la 300/0374300300 și urmează pașii de la robot.

Poți cere acolo o resetare de cont sau ajutor concret, dacă ești în roaming.

Baftă!

MihaiC99
Specialist

Salut,

Ar trebui sa ei legătură cu serviciul clienți Orange telefonic sau prin chat din aplicație.

https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti 

Mai exista un topic similar in comunitate.

https://comunitate.orange.ro/t5/roaming/rezolvat-pdp-connection-failure-in-roaming-uk/m-p/13871 

RafaHelper
#StarMember

DanielaH
Moderator

@Razvan201, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?