la 06-07-2025 08:27 AM - editat ultima oară la 07-07-2025 08:40 AM de DanielaH
Salut am o problemă îmi zice eșec autentificare pdp am dat resetare la rețea am dat restart la telefon am schimbat operatori nimic îmi arăt 3g dar nu merge deloc
06-07-2025 09:09 AM - editat 06-07-2025 09:20 AM
Salutare!
Ai încercat și o scanare manuală a rețelei/ rețelelor și o încercare de conectare pe altă rețea?
Verifică și dacă este semnal in zonă ( poate sunt probleme tehnice in zona ta), pe un alt telefon;
În ultimă instanță, dacă nu reușești să găsești o rezolvare, ia legătura cu Serviciul clienți din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos) - Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator sau sună de pe un alt telefon la 300/0374300300 și urmează pașii de la robot.
Poți cere acolo o resetare de cont sau ajutor concret, dacă ești în roaming.
Baftă!
la 06-07-2025 09:10 AM
Salut,
Ar trebui sa ei legătură cu serviciul clienți Orange telefonic sau prin chat din aplicație.
https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-contactez-serviciul-clienti
Mai exista un topic similar in comunitate.
https://comunitate.orange.ro/t5/roaming/rezolvat-pdp-connection-failure-in-roaming-uk/m-p/13871
la 06-07-2025 09:25 AM
la 07-07-2025 09:43 AM
@Razvan201, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor