la 11-10-2022 09:55 AM - editat ultima oară la 27-10-2022 08:50 AM de DanielaH
Salut!
Am observat, acum cateva minute, ca mi-au dispărut punctele OTY din cont.. nu e vorba doar de aplicație..
Din câte stiu, daca nu au intervenit schimbări recente, aceste puncte sunt valabile 2 ani.. si oricum dispar în decembrie!..
Punctele mele au fost obținute prin Orange Money, pe care-l folosesc de anul trecut, deci nu au cum sa fie suficient de vechi încât sa se piardă, in plus, primele puncte obtinute asa, le-am folosit..
Daca nu este o eroare, utilizarea Orange Money, pentru mine cel putin, devine inutila..
A mai pățit cineva recent asta?
Se știe de o problemă care afectează o parte dintre abonați?
Mulțumesc!
11-10-2022 10:05 AM - editat 27-10-2022 08:51 AM
Salut @Jay!
Da, este o situație cunoscută la accesarea secțiunii de afișare a punctelor Thank You.
Ne cerem scuze pentru inconvenient.
Edit 12.10.2022
Confirmăm și noi că situația a fost remediată.
la 11-10-2022 10:09 AM
la 11-10-2022 12:14 PM
Buna! Aceeași situație si la mine. 🙄 Când se remediază aceasta defecțiune?
la 11-10-2022 12:19 PM
Din păcate nu avem un termen de remediere. Vom anunța și aici în Comunitate când vom avea confirmarea colegilor că s-a rezolvat.
Mulțumim pentru înțelegere.
12-10-2022 06:22 AM - editat 12-10-2022 06:23 AM
Bună dimineața!
Pare sa se fi rezolvat situatia.. ieri, după ce am adăugat întrebarea, au apărut punctele, insa au dispărut iar.. au apărut din nou după câteva ore și încă se vad.. deci, as spune ca s-a rezolvat..
la 12-10-2022 07:14 AM
Confirm ca și la mine in aplicație sunt afișate corect punctele OTY.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor