anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Number Share WearHarmonyOS Watch

dorelut
Junior entuziast

Vă relatez o situație ciudată, dar eu zic că nicidecum întâmplătoare. După un 1 an si 5 luni de abonament 20 euro + Number share inclus, m-am trezit pe factură cu 2 Euro pentru serviciul WearHarmonyOS Watch. Nu observam acest cost suplimentar dar ”soarta” a făcut să achit abonamentul în avans pentru a primi puncte Pinata, fiindcă nu prea mă uit pe facturile primite pe e-mail. La emiterea facturii am constatat că mai am ”un ”rest” de plată și am verificat factura, unde surpriză, aveam de achitat - Taxă WearHarmonyOS Watch de 2 Euro. Am sunat la serviciul clienți , unde bineînțeles după un efort imens de tastat prin meniul complicat, am reușit să dau de un operator care nu știa cum s-a Activat de la sine opțiunea mea Gratuită. S-a făcut o sesizare la tehnic și după căteva zile am fost sunat și s-a confirmat ”eroarea tehncă”, și mi s-a spus că la următoarea factură voi avea o reducere la serviciul plătit.

- Morala sau părerea mea personală- Tind să cred că un ”tehnic” s-a jucat un pic prin opțiunile mele fiind la început de an și dornic să -și facă ”norma” pentru a primi un bonus de început de an, și a bifat opțiunea Number Share la abonamentul meu de 20 Euro ”uitând” că este gratis.  Altfel nu-mi explic cum după un 1an si 5luni de gratuitate purs și simplu ”SISTEMUL” a uitat că Opțiunea mea inclusă în abonament este gratis.

Mulți o să vină cu tot felul de ”explicații și păreri absurde” dar aici nu vorbim de Dosarele X... că din senin o entitate AI a intervenit și a bifat opținea inclusă în abonament. AICI vorbim de o firmă ”serioasă”, vorbim de niște contracte cu opțiuni și oferte de respectat. În final m-am simțit puțin dezamăgit și un pic păcălit [să nu zic ”furat” așa pe față] de un GLICTH în Sistem (altfel nu pot să-i spun- vezi Matrix). Am rezolvat problema cauzată de ?? GLITCH ?? după un timp pierdut prin tot felul de meniuri si chat-uri cu roboți deoarece cineva refuză să introducă în meniu Opțiunea - doresți cu un operator?? exact la începutul conversației..dar asta e altă poveste....

5 Răspunsuri 5

Razvan
#StarMember

Salut! Posibil să fi expirat opțiunea când a fost setată inițial la activarea abonamentului, că nu intervine nimeni din senin direct pe abonamentul tău, fără o solicitare în prealabil.

dorelut
Junior entuziast

Cum am menționat, explicații aberante....  abonament pe 2 ani cu opțiunea inclusă gratis și după 1an și 5 luni, din senin, opțiunea mea este activă contra cost...... Recunosc că e de domeniul fantasticului dar comentariul tău ”- Posibil să fi expirat opțiunea când a fost setată inițial la activarea abonamentului-” e pe lângă subiect...

Abonamentul era încheiat pe 2 ani deci opțiunea mea era setată la 2 ani.....s-au să înțeleg că nu mai știe sistemul cât înseamnă 2 ani???

Deși nu vreau să jignesc dar am mai citit unele comentarii făcute, aici pe Comunitate, doar așa de dragul timpului și pentru a câștiga puncte din activitatea online.. dar aș recomanda alergatul cu acumulare de km... Eu folosesc comunitatea exact când întâmpin unele ”probleme” dar văd că unii cam petrec mult timp pe aici, și cam degeaba...

RafaHelper
#StarMember

Salut @dorelut

Morala ar fi ca trebuie sa verifici facturile înainte de a le plăti si contractul înainte de al semna, doar așa poți fi informat si mai atent când se întâmpla o situație de genul. 

Cel mai important este ca problema ta s-a rezolvat si ai primit reducere la factura. Din experiența iți spun ca exista cazuri in sistemul Orange când se fac modificări (de exemplu creșterea de TVA) si se mai introduc greșeli. In spatele sistemelor exista oameni care mai greșesc, ca na suntem oameni.
Cei de la tehnic nu primesc bonusuri pentru activarea de opțiuni, dar e mai simplu sa inventam povesti (încă puțin si suna conspirație) decât sa acceptam ca a fost vorba de o eroare tehnica. 

 @RafaHelper  ” Morala ar fi ca trebuie sa verifici facturile înainte de a le plăti si contractul înainte de al semna, doar așa poți fi informat si mai atent când se întâmpla o situație de genul. ”

Fără conspirații - știu de glumă , greșelii umane - toți facem... dar cam greu de explicat cum zice ”Cabral -Am întrebat 100 de români ” și le-a dat cu virgulă ,,

Contractul l-am semnat și verificat, deci ok,, facturi plătite după emitere, deci ok,,  dar spre ghinionul meu în a 17 lună am plătit cu 2 zile în avans să particip la Pinata (unde nimeni nu se știe cine câștigă) și la emiterea facturii mai aveam rest de plată. Și cum nu-și dorea nimeni, nici eu nici Orange am rămas cu o poveste fantastică SF că nu am fost atent și informat.

Nu au fost creșteri de tva, și nici alte modificări iar eu nu trebuia să verific nimic deoarece timp de 17 luni am plătit cam același preț 24 Euro (plus minus Cursul euro). 

Morala- eu sunt mai atent, un + (plus) pentru mine iar Orange ”cu un GLITCH” un - (minus) pentru ei.

@dorelut  Am dat doar un exemplu de modificare, repet era doar un exemplu nu am zis ca asta a fost motivul deci nu trebuie sa vi sa îmi spui ca nu au fost creșteri de TVA sau alte modificări. Putea fi orice alta modificare in sistemul informatic, nu o sa vina Orange sa iți zică "da, am lucrat la nu știu ce modificare a sistemului si ai fost afectat". Cred ca ai primit un motiv foarte bun din partea celor de la tehnic denumit eroare tehnica si problema ta a fost rezolvata. Ca sa închei intr-o nota pozitiva, minus cu minus fac plus 😂, deci mai așteptam un minus?