
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 03:52 PM - editat ultima oară la 27-10-2022 08:38 AM de DanielaH
Bună ziua,
Ieri a fost activat abonamentul. Când introduc parola thank You să devin admin să pot vedea punctele Thank You scrie cu roșu status 404 errorcode SV C01 .
Am atașat o poză cum arată în aplicația mobilă.
Este din cauza că nu am încă facturii emise?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 03:58 PM
Pe langa acel cod, mai scrie si "resource not found". Cel mai probabil da. Ai venit prin portare? Daca da, mai asteapta pana la prima factura. Mie mi-au recomandat sa astept cateva zile (portat sambata, finalizarea portarii miercuri) dupa ce se face portarea.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 03:58 PM
Pe langa acel cod, mai scrie si "resource not found". Cel mai probabil da. Ai venit prin portare? Daca da, mai asteapta pana la prima factura. Mie mi-au recomandat sa astept cateva zile (portat sambata, finalizarea portarii miercuri) dupa ce se face portarea.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 13-10-2022 04:04 PM
Scrie cum ai spus tu, îți atașez o poză .
Număr a fost portat anul trecut în yoxo și duminică am trecut pe cartelă. Luni, am sunat la Orange să-mi facă abonament și ieri a venit curierul cu contractul.

- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 27-10-2022 08:31 AM
Bună,
Apărut punctele thank You după ce am plătit prima factură.
