- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-10-2022 07:20 PM - editat ultima oară la 24-10-2022 09:21 AM de GeorgianaD
De 3 zile incerc si nu pot accesa My Account, pentru a plati factura. Nu se deschide siteul.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-10-2022 03:37 AM
Barbara, bun venit in Comunitate!!!
Dacă ești fostă clientă Telekom, nu mai este valabil My Account, ci My Orange.
Contul My Orange se realizează așa:
" 1. Intră în aplicația My Orange și alege opțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te
2. Alege din ecranul următor compania Orange Romania Communications 3. Alege apoi ce tip de cont vrei să creezi: cont personal sau cont business 4. Alege tipul de servicii pentru cont
5. Introdu codul de abonat sau numărul de telefon, în funcție de opțiunea aleasă la pasul anterior
6. Introdu apoi codul primit prin SMS, dacă ai ales număr de telefon sau parola selfcare, dacă ai ales cod de abonat
7. Revino apoi în aplicație după ce ai finalizat înregistrarea"
Pe telefon, poți să-ți instalezi aplicația My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 22-10-2022 08:58 PM
Salut
Esti clienta Orange Romania sau Orange Romania Communications (fostul Telekom)? De asemenea, poti sa pui cumva aici link-ul pe care incerci sa-l accesezi? Ai incercat cumva si in fereastra privata?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 23-10-2022 03:37 AM
Barbara, bun venit in Comunitate!!!
Dacă ești fostă clientă Telekom, nu mai este valabil My Account, ci My Orange.
Contul My Orange se realizează așa:
" 1. Intră în aplicația My Orange și alege opțiunea Nu ai cont? Înregistrează-te
2. Alege din ecranul următor compania Orange Romania Communications 3. Alege apoi ce tip de cont vrei să creezi: cont personal sau cont business 4. Alege tipul de servicii pentru cont
5. Introdu codul de abonat sau numărul de telefon, în funcție de opțiunea aleasă la pasul anterior
6. Introdu apoi codul primit prin SMS, dacă ai ales număr de telefon sau parola selfcare, dacă ai ales cod de abonat
7. Revino apoi în aplicație după ce ai finalizat înregistrarea"
Pe telefon, poți să-ți instalezi aplicația My Orange.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 24-10-2022 10:51 AM
@Barbara1, s-a rezolvat situația? Ai putut accesa contul My Orange?