la 23-06-2025 04:03 AM - editat ultima oară la 27-06-2025 03:06 PM de DanielaH
Buna ziua! De cateva zile nu am acces la detalii convorbiri in aplicatia My Orange. Dupa ce selectez detalii convorbiri imi apar facturile. Mentionez ca am dezinstalat, instalat din nou aplicatia deja.
la 27-06-2025 10:41 AM
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Detaliile de convorbiri sunt acum disponibile în My Orange.
la 23-06-2025 05:18 AM
Salutare!
Au mai fost persoane care au reclamat si acest fapt. La mine, de exemplu, funcționează. Te sfătuiesc să le depui sesizare din aplicația My Orange - Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne și apoi transfer operator.
Baftă!
23-06-2025 05:25 AM - editat 23-06-2025 05:25 AM
Salutare!
Din ce spune cei de la serviciul clienți exista o avarie tehnică și se lucrează la remedierea problemei.
Pentru moment poți accesa detalii convorbiri accesând secțiunea servicii - vezi Cronos.
la 23-06-2025 10:48 AM
Confirmăm și noi că în acest moment există o problemă tehnică și detaliile convorbirilor nu pot fi descarcate din My Orange pentru luna în curs. Colegii noștri deja lucrează pentru a remedia situația cât mai curând.
Mulțumim pentru înțelegere.
la 27-06-2025 12:33 PM
Buna ziua,
Mulțumim de răspuns, însă în aplicația My Orange de pe telefon serviciul Detalii Convorbiri este în continuare nefuncțional.
la 24-06-2025 11:06 AM
Bună ziua,
Recent am observat că serviciul Detalii Convorbiri este indisponibil în Aplicația MyOrange. Puteți să-mi spuneți dacă este o defecțiune tehnică sau care este problema? Mulțumesc
24-06-2025 11:10 AM - editat 24-06-2025 11:11 AM
Salutare!
Problemele legate de accesare secțiunii detalii convorbiri au fost remediate recent. Poți încerca din nou?
In cazul meu funcționează normal.
la 24-06-2025 09:54 PM
Merci de răspuns. În cazul meu în continuare nu funcționează.
la 24-06-2025 11:47 AM
Salutare!
Au mai fost persoane care au reclamat același lucru și cine știe, poate la tine mai este vreun bug, ceva. Te sfătuiesc să iei legătura cu ei din aplicația My Orange- Altele (cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback - Scrie-ne și apoi transfer operator sau din Chat djingo .
Și ieri erau ceva probleme. Detalii pe aici .
Țin să menționez că la mine nu au fost și nu sunt probleme!
la 24-06-2025 01:34 PM
Buna ziua,
De ceva timp, factura detaliata descarcata din sectiunea "Consum si facturi" a contului meu Orange folosind optiunea "Descarca detalii factura" nu mai contine apelurile efectuate de catre mine netaxate sau taxate suplimentar (cele internationale de exemplu) si costurile pentru SMS-urile trimise la numere cu taxa (pentru bilete de transport in comun sau pentru parcare de exemplu).
Facturile descaracate folosind oricare din optiunile "Descarca factura" sau "Descarca detalii factura" sunt identice.
Vedeti captura de ecran atasata.
Este acest comportament implementat intentional in urma schimbarii reglementarilor legale? Sau acest comportament al site-ului a aparut in urma unei erori in implementare?
Uneori am nevoie sa verific detaliile apelurilor si SMS-urilor taxate.
Multumesc!
24-06-2025 01:44 PM - editat 24-06-2025 01:46 PM
Salut,
Încearcă să descarci din aplicația mobila my Orange. Prin aplicația mobila vei putea descărca fișierul dorit (detalii factura) fără probleme.
My Orange app - facturi - istoricul facturilor mele - selectezi factura dorita - descarci factura sau detalii factura
Într-adevăr în varianta web există probleme, am testat și eu și am pățit la fel
24-06-2025 03:01 PM - editat 24-06-2025 03:01 PM
Multumesc pentru raspuns, Mihai.
As prefera totusi sa nu trebuiasca sa instalez inca o aplicatie pe telefon daca pot rezolva lucrurile pe site si pe email.
Si oricum, cred ca aplicatia Orange nu mai merge pe vechitura mea de telefon cu Android 6 :D.
la 24-06-2025 03:08 PM
Voi deschide o sesizare către aceștia pentru a fi sigur că stiu de aceasta problema.
la 27-06-2025 10:41 AM
Salut tuturor!
Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată. Detaliile de convorbiri sunt acum disponibile în My Orange.
la 27-06-2025 10:45 AM
Cu toate acestea fișierul detalii factura nu este disponibil în my Orange varianta web.
@Orange Romania S.A. 2025
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J1996010178400
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor