la 17-10-2022 01:57 PM
Buna.
In vechea aplicație, “My repair” era ușor de găsit și foarte ușor de utilizat. Și mergea. Despre “My Orange” nu pot spune același lucru.
Aveti ceva sfaturi pentru mine ?
Multumesc frumos.
18-10-2022 04:23 PM - editat 18-10-2022 04:24 PM
Salut, MariusPop1!
În aplicația mobilă My Orange, cu câteva excepții, vei regăsi aceleași funcționalități cu care ești deja obișnuit.
Dacă ai un cont My Orange Fix personalizat cu serviciile active poți folosi serviciul My Repair astfel:
1. Intră aici și introdu adresa de e-mail cu care ți-ai creat contul și parola asociată contului tău
2. Apasă pe butonul "Login"
3. Pentru a folosi serviciul "My Repair" mergi la pagina "Servicii My Orange Fix"
4. Alege serviciul la care întâmpini o problemă și apasă butonul "Continuă"
5. Alege problema pe care ai întâmpinat-o
6. Urmărește instrucțiunile din video și apoi apasă "Continuă"
7. Dacă problema s-a rezolvat, apasă pe "Da", iar dacă nu s-a rezolvat, apasă pe "Nu"
8. Continuă să urmezi indicațiile primite, iar dacă problema persistă, sună la numărul indicat.
Uite și aici mai multe detalii - https://www.orange.ro/help/cum-folosesc-my-repair-deranjamente-din-aplicatia-my-orange-17076
la 17-10-2022 03:07 PM
Salut!
Nu înțeleg exact la ce te ajută o astfel de facilitate! Dacă vrei să modifici anumite date personale, o poți face și din My Orange!
Detalii aici:
https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-modific-datele-personale-n-contul-online-112
Și ți-am dat doar un exemplu!
Sigur că poți să faci o multitudine de chestii. Înțeleg, erai familiarizat cu altceva, e chestie de obișnuiță, dar asta este!
la 17-10-2022 03:14 PM
Dupa cum II spine si numele, aceasta facilitate te ajuta sa verifici și sa REPARI echipamentele de care dispui și sa restabilești serviciile care sunt in pana. Fără sa mai suni la deranjamente.
Dupa cum spui, nu știi la ce folosește aceasta facilitate, deci nu ai cum sa ma ajuți.
Multumesc oricum. Zi buna.
la 17-10-2022 03:16 PM
Eu am și am avut servicii numai de la Orange! Nu ai pentru ce să-mi mulțumești! La fel!
18-10-2022 04:23 PM - editat 18-10-2022 04:24 PM
Salut, MariusPop1!
În aplicația mobilă My Orange, cu câteva excepții, vei regăsi aceleași funcționalități cu care ești deja obișnuit.
Dacă ai un cont My Orange Fix personalizat cu serviciile active poți folosi serviciul My Repair astfel:
1. Intră aici și introdu adresa de e-mail cu care ți-ai creat contul și parola asociată contului tău
2. Apasă pe butonul "Login"
3. Pentru a folosi serviciul "My Repair" mergi la pagina "Servicii My Orange Fix"
4. Alege serviciul la care întâmpini o problemă și apasă butonul "Continuă"
5. Alege problema pe care ai întâmpinat-o
6. Urmărește instrucțiunile din video și apoi apasă "Continuă"
7. Dacă problema s-a rezolvat, apasă pe "Da", iar dacă nu s-a rezolvat, apasă pe "Nu"
8. Continuă să urmezi indicațiile primite, iar dacă problema persistă, sună la numărul indicat.
Uite și aici mai multe detalii - https://www.orange.ro/help/cum-folosesc-my-repair-deranjamente-din-aplicatia-my-orange-17076
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor