anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Pareri despre Djingo, asistentul virtual de la Orange

Miha_Z
#StarMember
Cand iei legatura prin chat cu serviciul clienti, poti interactiona cu Djingo, un asistent virtual creat special pentru a-ti oferi asistenta.
Ati interactionat cu el? Ce impresie v-a lasat?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea fi de ajutor indiferent de solicitarea pe care o aveți.

 

În acest moment Djingo știe să răspundă la întrebări despre:

  • codul PUK
  • factura Orange
  • schimbare SIM
  • detalii despre portare
  • roaming (informații, tarife, activare/ dezactivare)
  • suspendare/ reconectare în caz de pierdere sau furt
  • cerere nouă de ofertă
  • parolă OTY
  • perioadă contractuală
  • reziliere
  • blocare/ deblocare date mobile
  • amânare de plată

 

 Update 5 august 2020: Djingo s-a perfecționat și a învățat să activeze opțiuni de roaming și opțiuni speciale.

  • activare opțiuni de roaming pentru călătorii în afara SEE 
  • activare opțiuni precum Deezer, Orange net 6, Family HD Go (pentru clienții cu abonamente de voce)
  • activare opțiuni HBO HD, MaxPak HD si SuperNights HD (pentru clienții cu abonamente de TV)

 

Update 1 martie 2021: ChatBot-ul tratează și situațiile de amânare de plată.  

 

În cazul în care aveți mai multe întrebări, colegii noștri (trainerii lui Djingo :)) recomandă să formulați propoziții separate pentru fiecare subiect în parte.

 

Pe măsură ce Djingo se va perfecționa, vom reveni aici cu noi informații.

 

Pe Djingo îl găsiți aici https://www.orange.ro/contact/ sau aici https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Vizualizare soluţie în postul original

61 Răspunsuri 61

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea să te ajute indiferent de întrebarea pe care o ai. Am o părere foarte bună, el fiind o soluție rapidă de a rezolva problemele. Se descurcă mai bine decât oamenii în multe situații. Felicit Orange pentru inițiativă!

Diana
Cunoscător
M-ai facut curioasa si chiar acum am interactionat cu el , l-am intrebat care este cel mai mic abonament Orange , mi-a cerut pe ce numar si am primit instant raspuns ca pot cere oferta contractuala nu mai devreme de data x, ca am contractul pana data y , mi-a placut si a fost rapid , am aflat datele mai rapid decat din aplicatia My Orange

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Da, este destul de rapid și găsește răspunsuri cam la tot. Sigur, mai sunt și lucruri pe care nu le înțelege din prima, dar reformulezi.

Razvan
#StarMember
Am făcut cunoștință cu creatorul chatului Djingo și l-am felicitat pentru munca depusa și i-am urat succes în continuare la dezvoltare de aplicații utile clienților Orange.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Mi se pare extrem de interesant să stai de vorbă cu persoana respectivă.

Ciucuras
Cunoscător certificat
Nu am avut placerea de a comunica cu Djingo, dar atunci cand voi avea o problema cu siguranta ii voi cere ajutorul, consider ca este mult mai rapid, mai comod si afli raspunsuri instant decat sa stai sa asculti melodia de asteptare de la relatii cu clientii.

Miha_Z
#StarMember
Ma bucur ca vad reactii pozitive. Inseamna ca voi l-ati intrebat lucruri usoare, ca sa zic asa. In ultimele 2 saptamani eu i-am adresat 2 intrebari si pentru fiecare venea cu variante ajutatoare din care eu sa aleg pentru a-i fi mai usoara varianta de raspuns. Din pacate nicio varianta nu se apropia de ce intrebam eu. Deci cu siguranta mai au de lucrat cu robotul in introducerea de informatii.

Ascary
Campion certificat
Puțină înțelegere, e totuși un robot 🙂

Miha_Z
#StarMember
Sunt intelegatoare Ascary, in unele situatii mi-a fost de ajutor. Doar ca trebuie sa-i oferim cuvinte de baza si ulterior el sa caute raspunsul corect.

Laura_cio
Senior
E ok ca un asistent virtual sa preia funcțiile unui operator, dar întrebările pe care i le adresezi trebuie sa fie scurte, la obiect, pentru a primi răspunsuri tot clare, concise, obiective. Nu poți fi lămurit îndeajuns doar de acest asistent virtual.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Sigur, mai are și el scăpări, dar e valabil și la unii consultanți.

Miha_Z
#StarMember
Asa e Laura.cio trebuie sa-i oferim cuvinte din baza de date la care are el acces pentru a ne putea ajuta.

Vio73
#StarMember & November Problem Solver
Fiind robot, se descurcă totuși destul de bine.

Jay
Campion certificat
Eu nu am interactionat inca, dar, din ce inteleg, Diana a intrebat care este cel mai mic abonament si raspunsul primit a fost despre data de expirare pentru abonamentul ei.. in concluzie, banuiesc ca trebuie intrebat despre lucruri clare si fixe, in ideea ca-ti raspunde mai repede decat ai gasi tu daca ai vrea sa stii..