anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Reclamatie agenti ORANGE

Mi-hai
Junior entuziast

Postez aici după ce mi-am pierdut timpul cu asistentul dvs, "Djingo", care-i cam tâmpitel, mai degrabă i s-ar potrivi „Dumbo” ca pune întrebări aiurea si nu ajuta cu nimic si uită să transfere conversația către un operator uman.
De asemenea, nu am găsit nici o rubrica pentru reclamații în forumurile dvs., probabil ca sunt primul client nemulțumit.

Iată povestea:

Am dorit să obțin o cartela SIM PrePay cu numărul unei cartele pe care o utilizez de mai multi ani, dar pe care am uitat-o in străinătate, pentru a fi folosită de un membru al familiei mele pe durata șederii sale in Romania.

In acest sens, am discutat săptămâna trecuta (24...28 Sept.2023) cu reprezentatul dvs. ORANGE din clădirea IULIUS MALL din IASI, care mi-a explicat că este necesara seria SIM-ului vechi pentru generarea unuia nou.

Intre timp am plecat din Romania, si am trimis seria tatalui meu seria SIM-ului, cu rugamintea sa obtina el noua cartela.

 

Mentionez ca eu alimentez online periodic respectivul cont PrePay, deci se poate verifica in sistemul dvs. cine-l plateste si face o corelare intre numele meu si al persoanei care solicita un card nou

 

Din pacate, INTERACTIUNEA CU AGENTII DVS A FOST DEZAMAGITOARE.

Pe data de 3 Oct.2023, tatăl meu a mers la ORANGE din IULIUS MALL IASI pentru obtinerea cartelei SIM.
Acolo. o angajată l-a refuzat din prima pe motiv ca dacă va face asta va fi dată afară, apoi un coleg de-al ei i-a cerut tatălui meu sa-i spună data si numărul ultimei convorbiri cu acel SIM, ceea ce nu el avea cum sa știe.

Deci, nici nu s-a pus problema verificarii identitatii, etc.


In final, a mers la alt punct ORANGE, unde i s-a spus ca poate fi ajutat dacă va cumpăra de acolo un telefon nou (RedMi A2), ceea ce a făcut, în dorința de a ma ajuta cu SIM-ul.

I s-a cerut sa se legitimeze cu buletinul si apoi a obținut SIM-ul la pachet cu un telefon si cu o punga de lucruri ne-solicitate dar pe care le-a plătit.
El avea deja un telefon nou, cumpărat anul trecut tot de la Orange !


Sunt foarte nemulțumit de neprofesionalismul si lăcomia agenților dvs. care au profitat de buna credință a unui om în vârstă !

1 Soluţie acceptată‚

Mi-hai
Junior entuziast

Finalul povestii

Azi 5 Oct.2023, tatăl meu a mers la magazinul Orange.

1. Cardul SIM: 🙂
Am vorbit eu prin WhatsApp cu vânzătoarea si mi-a confirmat că este în continuare PrePay.

2. Telefonul vândut cu de-a sila: 😐
Vânzătoarea nu a vrut sa accepte telefonul înapoi pe motiv că-i desigilat.

Apoi, i-a propus să i-l vândă cu doar 32 de lei [nu i-a spus că-i vinde un alt telefon]
El a acceptat, crezând că reducerea asta subită se datorează punctelor Orange acumulate.
Acasă a constatat că și asta a fost o păcăleală, telefonul fiind unul cu butoane "Maxcom"...


Concluzii:

  • Un serviciu gratuit care trebuia să dureze 5 minute a durat două zile, cu înșelătorii, nervi și timp pierdut.
  • Angajații ORANGE cu care am interacționat în aceste zile au fost incompetenți, indolenți si necinstiți
  • Am constatat si cu alta ocazie cât de proastă este relația ORANGE cu clienții: a durat trei luni (vezi discuția) să le aloce părinților mei IPv4 la conexiunea internet (față de trei zile la Vodafone). 

 

Mulțumesc pentru ajutor tuturor participanților la aceasta discuție !.

  

 

 

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Blue12
Senior

Si daca era tanar tot asa faceau. Incearca sa-i prosteasca pe oameni dupa cum pot, cu unii le iese, cu altii nu. Deci careva sa zica nu se poate clona SIM-ul decat daca il treci pe abonament? Buna asta.

In primul rand, ai reusit sa clonezi acel numar SIM prepay? Acum numarul respectiv e abonament? Eu asa presimt...

Daca e abonament, ai fie 24 de ore fie 14 zile (nu stiu exact, dar cred ca daca a fost contractul semnat in magazin fizic atunci e 24 de ore, dar daca ai contractul la indemana poti arunca o privire) sa renunti la el si sa soliciti mutarea numarului inapoi pe prepay.

Nu in ultimul rand, depune o reclamatie la orange.ro/contact, din sectiunea "Trimite-ne un mesaj". Lasa-i sa stie ce se intampla, desi probabil nu vor face nimic impotriva acestui tip de comprotament.

Imi pare sincer rau pentru ca treci prin asta. Au incercat ceva asemanator si cu mine de multe ori, dar m-am prins ce voiau sa faca. Daca nu rezolvi nicicum pe cale amiabila, te rog sa faci o sesizare la ANPC

Si ca o paranteza, nici nu stiu pe cine sa dau vina. Pe acei consultanti, sau pe companie? In mod oficial, bineinteles ca Orange nu tolereaza un astfel de comportament inselator, dar totusi de ce majoritatea agentilor de vanzari se poarta astfel? Nu e cam frecventa aceasta situatie, ca sa fie o coincidenta?

In mod direct, este vina consultantilor pentru ca nu au etica profesionala, dar indirect, este vina Orange pentru ca ii preseaza cu diverse targete. Si, din pacate, pe Orange nu prea ii intereseaza cum isi fac respectivii target-ul, doar cifrele conteaza.

Mi-hai
Junior entuziast

Multumesc pentru răspuns

1. Despre SIM
- Da, numărul este clonat si verificat chiar pe noul telefon.
- Presupun ca este tot în regim PrePay deoarece am verificat prin 3 metode:

a. Din contul MyOrange. Am înțeles de la ceilalți colaboratori de pe forum ca starea contului se actualizează in c-ca 3 zile, deci chiar dacă afișează PrePay, e posibil sa fi fost trecut în regim de abonament

b. Prin încărcarea on-line cu un plan de roaming. pentru care am primit confirmare în aplicația mobila my Orange

c. Sunând ORANGE la 0374-300.300 Deși nu am reușit sa vb. cu un operator, doar "apăsând tasta x" am dedus ca-i încă PrePay

Deci, comunicarea cu ORANGE este foarte dificila, nu am reușit încă să vorbesc cu un operator. 


2. Despre reclamație:
- le-am trimis reclamația, primit un număr de confirmare si informarea ca vor răspunde in următoarele 3 zile

Cu drag.

Ca o ultima verificare, daca suni la *100# ce apare?

Cronos, factură şi plăţi

Reîncărcare PrePay

Abonamentul meu, opţiuni şi blocare număr

etc

Daca apare asa, e abonament. Daca nu, nu e. Totusi, m-as mira sa va fii dat consultantul respectiv un Smartphone fara abonament...

Mi-hai
Junior entuziast

Apar cele trei opțiuni + încă doua :
4. Internet MMS...
5. Roaming ....

Maine va merge cineva la magazinul Orange sa vedem ce si cum.

Intre timp am discutat cu un operator de la ei si mi-a spus ca:
1. Numarul nu-i apare ca fiind trecut din PrePay in abonament
2. Intr-adevar, contractul facut intr-un magazin fizic se poate anula in cel mult 24 de ore
3. Telefonul poate fi returnat in max. 30 de zile
 

Ma simt confuz. Daca apar optiunile de mai sus e clar ca e abonament. Doar zice "3. Abonamentul meu, optiuni si blocare numar". Probabil ca au trecut 24 de ore de cand s-a incheiat contractul, dar tot se poate rezilia. Nu ai cumva contractul, sa atasezi aici o poza cu primele 2-3 pagini? (fara datele personale)

Ma intreb oare de ce lor in sistem nu le apare ca fiind trecut pe abonament, desi eu sunt 100% sigur ca e (s-ar putea totusi sa ma insel).

Treaba e ca poti sa treci inapoi pe prepay si dupa cele 24 de ore, dar se percep ceva penalizari, iar despre asta ne vorbeste contractul, depinde de oferta pe care ai primit-o. Tot in contract scrie daca e luat in rate telefonul, deci iti vor cere suma lui totala ca penalizari pentru reziliere, asta daca nu a fost platit cu pret intreg cand vi l-au dat.

Mi-hai
Junior entuziast

Da, au trecut 24 de ore, de pe 3 Oct.2023.

Tocmai am discutat acasă în România si am aflat ca nu i-au dat nici un contract, doar i-au cerut sa semneze acolo în magazin niște hârtii prin care se angajează ca va plăti 11 lei pe lună timp de 2 ani din contul său de Orange pentru noul telefon.

Deci, probabil de asta nu au trecut telefonul pe cartela iar cartela pe abonament. 


[Știu ca ma repet si nu are legătura cu mesajul tău...]  Deci, ei, știind ca i-au vândut anul trecut un telefon, i-au mai cerut sa cumpere unul nou, dându-i de înțeles ca în felul acesta îl ajuta cu clonarea cardului.
[nuanțele sunt discutabile, dacă se ajunge la la ANPC sigur vor nega condiționarea]

L-am rugat sa meargă mâine la magazinul Orange sa clarifice si sa le returneze telefonul si celelalte chestii din punga cu "cadouri".

Îmi este rușine să pun o persoană în vârstă pe drumuri, dacă as fi acolo sigur m-as adresa la ANPC.

Tot nu ma dumiresc, din pacate. Sunt mai greu de cap, si nu pricep ce-au facut. Deci sa inteleg ca domnul mai are abonament la Orange pe numele lui, inafara de prepay? Atunci, probabil ca i-au facut rata la telefon pe abonamentul sau. Telefon in rate fara abonament nu cred ca se da. Dar si fostul prepay cred ca acum e abonament.

Oricum, daca prepay-ul e trecut acum pe abonament, si nu vrei sa il lasi asa, poti solicita rezilierea si trecerea inapoi la prepay. Vei plati ceva penalizari, dar nu prea multe avand in vedere ca nu a trecut nicio luna de cand ai abonamentul. 

De returnat ma tem ca nu va putea. Daca sunt sub contract toate "cadourie", trebuie reziliat fiecare. Iar daca telefonul a fost luat prin rata si prelungire de abonament deja existent, sau prin abonament nou/portare din prepay in abonament, nu prea cred ca il vor lua inapoi.... dar, merita interesat si vazut.

Mi-hai
Junior entuziast

Imi cer scuze ca nu prea le clarific...
- Da, tatăl meu are cont la Orange pentru telefon si alte servicii.
- I-au făcut rata pe contul sau
- Cu cardul clonat va clarifica maine la magazin dacă-i PrePay sau abonament.

Am sa-i scriu despre posibilitatea de a plăti penalizări în caz ca l-au trecut de la PrePay la abonament.
Nu îmi convine un abonament deoarece folosesc cardul ocazional, pentru perioade scurte. Doar nu vreau sa-i pierd numărul.

Din păcate nu cunosc detaliile contractului, deoarece, asa cum am spus, nu i-au dat nici un  document sau copie din ce a semnat [alt abuz]

Mi-hai
Junior entuziast

Finalul povestii

Azi 5 Oct.2023, tatăl meu a mers la magazinul Orange.

1. Cardul SIM: 🙂
Am vorbit eu prin WhatsApp cu vânzătoarea si mi-a confirmat că este în continuare PrePay.

2. Telefonul vândut cu de-a sila: 😐
Vânzătoarea nu a vrut sa accepte telefonul înapoi pe motiv că-i desigilat.

Apoi, i-a propus să i-l vândă cu doar 32 de lei [nu i-a spus că-i vinde un alt telefon]
El a acceptat, crezând că reducerea asta subită se datorează punctelor Orange acumulate.
Acasă a constatat că și asta a fost o păcăleală, telefonul fiind unul cu butoane "Maxcom"...


Concluzii:

  • Un serviciu gratuit care trebuia să dureze 5 minute a durat două zile, cu înșelătorii, nervi și timp pierdut.
  • Angajații ORANGE cu care am interacționat în aceste zile au fost incompetenți, indolenți si necinstiți
  • Am constatat si cu alta ocazie cât de proastă este relația ORANGE cu clienții: a durat trei luni (vezi discuția) să le aloce părinților mei IPv4 la conexiunea internet (față de trei zile la Vodafone). 

 

Mulțumesc pentru ajutor tuturor participanților la aceasta discuție !.

  

 

 

vladut12am
Cunoscător certificat

Salutare!

Foarte urât ce ați pățit!

Din păcate, se practică așa ceva în magazine, dar nu peste tot.

Și asta se întâmplă de regulă la înlocuirea SIM-ului sau trecerea de la cartela fizică la cea eSIM.

Dacă nu ești atent, pleci acasă cu un abonament de care ești legat 2 ani de zile.

Au mai fost astfel de situații neplăcute semnalate aici, deci nu sunteți singuri.

Îmi pare sincer foarte rău de întâmplările extrem de neplăcute pe care le-ați avut.

Succes!

Vio73
#StarMember & January's Problem Solver

Salutare!

Așa cum ți s-a spus deja, este posibil să se fi ales cu vreun abonament nou.

Dacă vrei să reclami o situație, o poți face de aici:

https://www.orange.ro/contact/

Dacă i s-a făcut abonament , trebuie mers in acel magazin in 24 de ore și cerută rezilierea.

Baftă!

Mi-hai
Junior entuziast

Mulțumesc tuturor pentru răspunsuri și sugestii.

Tocmai am verificat on-line și cartela apare în continuare ca PrePay.

Măcar asta-i o veste bună 🙂

Am să sesizez Orange utilizând linkul de mai sus și am să văd ce urmează.

O seară plăcută 

Anonim
Neaplicabil

Când îți face abonament numărul nu apare din prima în myorange ca fiind abonament, la mine după vreo 3 zile figura în my Orange ca abonament. 
chiar daca un abonament se activează pe loc myorange te recunoaște după câteva zile