la 29-04-2023 08:07 AM
Am introdus parola gresita si mi s-a blocat sim, incerc sa contactez asistentul virtual pentru a obtine codul PUK si apare ca nu este activ.\
29-04-2023 09:33 AM - editat 29-04-2023 09:34 AM
@ADINA4: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu afli direct codul PUK din contul tău MyOrange (sau din contul MyOrange asociat acelui număr). Alte variante posibile le găsești menționate aici. Fiind weekend, partea cu operatorul e mai dificilă. Nu ai eventual posibilitatea să ajungi într-un magazin Orange? Numai bine.
la 29-04-2023 08:33 AM
Salutare!
Există și alte modalități de a afla codul puk. Le ai pe toate aici:
https://www.orange.ro/help/am-blocat-codul-pin-cum-aflu-codul-puk-91
Baftă!
29-04-2023 09:33 AM - editat 29-04-2023 09:34 AM
@ADINA4: Bun venit în Comunitate. Cel mai simplu afli direct codul PUK din contul tău MyOrange (sau din contul MyOrange asociat acelui număr). Alte variante posibile le găsești menționate aici. Fiind weekend, partea cu operatorul e mai dificilă. Nu ai eventual posibilitatea să ajungi într-un magazin Orange? Numai bine.
la 02-05-2023 09:47 AM
@ADINA4 , ai aflat codul PUK? S-a deblocat cartela?
la 31-08-2023 07:21 AM - editat ultima oară la 31-08-2023 08:34 AM de DanielaH
sunt abonat 0744xxxxxx si imi trebuie codul PUK
la 31-08-2023 07:51 AM
@octavian2: Ai încercat vreuna din soluțiile propuse aici? Apel de pe un alt aparat la *100# (Meniul SelfCare) sau din contul tău MyOrange, sau online întrebându-l pe Djingo?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor