anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numere de telefon pentru asistenta Orange

Laura_cio
Senior
Dacă am nevoie de informatii despre produsele si serviciile Orange, care sunt numerele pe care le pot apela?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
#StarMember

Salutare.

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

 

O altă variantă este Djingo: https://comunitate.orange.ro/questions/1991695-pareri-djingo-asistentul-virtual-orange

 

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Mai multe - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

 

300 - din rețeaua Orange - de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă - duminică și sărbători legale între 9:00 - 18:00 persoane fizice (9:00 - 17:00 persoane juridice)

  • gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
  • pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
  • pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

 

0374.30.03.00 - din orice rețea, apel cu tarif normal

 

+40 374 300 300 - din roaming, taxat ca apel internaţional către România

 

Aceste numere sunt valabile pentru clienții Orange România și Orange Romania Communications (pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă). 

 

401 - Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

 

474 - limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)

 

228 - pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming

Vizualizare soluţie în postul original

62 Răspunsuri 62

DanielaH
Moderator
Salut, Ionutu! Bun venit în Comunitate! Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului personal, ți-am răspuns în mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate).

Ionutu
Junior
Nu este o problema punctuală, este o hoție a voastră, Când nu am sesizări la voi răspundeți imediat , in rest nu raspunde nimeni sau dacă raspunde cineva sigur este nepregătit. Dacă sun la voi de 3 ori primesc 3 răspunsuri diferite. Nu aveți proceduri , aveți oameni nepregătiți și nu respectați clienții. Am 22 de ani la voi în rețea iar voi va bateți joc de mine schimbând abonamentul fără un acord, doar un sms in ziua in care s a schimbat

Doresc Reconectarea Numarului prepay cu 0749xxxxxx Nu doresc ca Sa pierd Acel Numar Si sa ce Refaca in 60 de Zile Pentru Alta Persoana Doresc sal pastrez Tot eu si nu Am Nicio dovada Cu Card Bancar Pentru Acelea 2 Luni Septembrie Si Octombrie Am Incarcat Tot cu Optiune cu Optiunea de 6 Euro Nilimitat +2000. Minute 300 minute Nationale Si internationale Pe 30 de Sptembrie Si pe 31 Octombrie si am sa va dovedesc Ca o sa incarc in alte metode fie din Magazin Orange s-au de pe un Numar de Abonament

DanielaH
Moderator
Salut, Ilie Marius Razvan! Am acoperit noi numărul de telefon pe care l-ai postat pentru că astfel de date personale/ confidențiale nu trebuie să fie publice în Comunitate. Apreciem dacă pe viitor vei proceda la fel. Fiind vorba de o situație punctuală care implică analizarea contului tău personal, te rugăm să te adresezi colegilor noștri prin una din modalitățile de contact care sunt descrise în soluția acestui topic. Mulțumim.

tazland
Începător
Super, mersi!

PaunAnaCarolina
Începător
Am facut o tranzactie din banca Transilvania pentru a plati factura dar nu rezulta platita

DanielaH
Moderator
@PaunAnaCarolina19#, bun venit în Comunitate! Încearcă să iei legătura cu colegii noștri (pentru a confirma plata) prin oricare din modalitățile pe care le ai descrise în comentariul marcat ca soluție pe acest topic.

ProcaPetru
Începător
Salut, datele in roaming mi-au fost dezactivate, care este motivul?

DanielaH
Moderator
Salut, ProcaPetru! Bun venit în Comunitate! Pot fi mai multe motive pentru nefuncționarea serviciului de roaming (serviciul nu este activ, datele sunt oprite din telefon, resurse indisponibile, depașirea limitei rezonabile de utilizare în roaming etc.). Poți lua legătura cu colegii noștri prin oricare dintre modalitățile de contact descrise în soluția acestui topic sau poți deschide o întrebare nouă în care să ne explici cu mai multe detalii situația în care te afli și membrii Comunității să te ajute cu răspunsuri. Poți deasemenea să folosești bara de căutare din Comunitate și vei găsi mai multe topicuri despre funcționarea serviciului de roaming.

maryo83maryo
Începător
Bună ziua am si eu nevoie sa schimb modemul de la tv ca nu mai funcționează

Vio73
#StarMember
Anunți la 300, ei verifică și îți trimit echipa pentru schimbarea echipamentului. Baftă!

Harbuzaru_Monic
Începător
Buna ziua am platit abonamentul acum câteva zile și astăzi Mia luat din cont iar!

Monyc1
Începător
Buna ziua am platit antena orangi tv pe 6 luni si numi merge tv dc

Întrebătorul
Începător
De ce există secțiunea Comunitatea Orange? Ca să pasați întrebările clienților nemulțumiți? De ce nu există număr direct pentru a suna atunci când ai o problemă? Dar va veni directiva europeană pe această problemă și atunci poate veți rezolva toate problemele. Succes! ps: Telekom era peste voi la Serviciile cu clienții, chiar dacă așteptai ceva până să te preia un operator.

Andre87
Începător
Vreau sa vb cu cineva despre abonamentul meu