Întrebare cu răspuns(uri)

Pareri despre Djingo, asistentul virtual de la Orange

Cand iei legatura prin chat cu serviciul clienti, poti interactiona cu Djingo, un asistent virtual creat special pentru a-ti oferi asistenta.
Ati interactionat cu el? Ce impresie v-a lasat?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea fi de ajutor indiferent de solicitarea pe care o aveți.

 

În acest moment Djingo știe să răspundă la întrebări despre:

  • codul PUK
  • factura Orange
  • schimbare SIM
  • detalii despre portare
  • roaming (informații, tarife, activare/ dezactivare)
  • suspendare/ reconectare în caz de pierdere sau furt
  • cerere nouă de ofertă
  • parolă OTY
  • perioadă contractuală
  • reziliere
  • blocare/ deblocare date mobile
  • amânare de plată

 

 Update 5 august 2020: Djingo s-a perfecționat și a învățat să activeze opțiuni de roaming și opțiuni speciale.

  • activare opțiuni de roaming pentru călătorii în afara SEE 
  • activare opțiuni precum Deezer, Orange net 6, Family HD Go (pentru clienții cu abonamente de voce)
  • activare opțiuni HBO HD, MaxPak HD si SuperNights HD (pentru clienții cu abonamente de TV)

 

Update 1 martie 2021: ChatBot-ul tratează și situațiile de amânare de plată.  

 

În cazul în care aveți mai multe întrebări, colegii noștri (trainerii lui Djingo :)) recomandă să formulați propoziții separate pentru fiecare subiect în parte.

 

Pe măsură ce Djingo se va perfecționa, vom reveni aici cu noi informații.

 

Pe Djingo îl găsiți aici https://www.orange.ro/contact/ sau aici https://www.orange.ro/servicii/chatbot/

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (23)

Da (20)

47%

20 membri au votat cu DA

23 membri au votat cu NU

47% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Pagina 1 din 4

Djingo învață din fiecare conversație pe care o poartă astfel încât, în curând, va putea să te ajute indiferent de întrebarea pe care o ai.
Am o părere foarte bună, el fiind o soluție rapidă de a rezolva problemele. Se descurcă mai bine decât oamenii în multe situații. Felicit Orange pentru inițiativă!

M-ai facut curioasa si chiar acum am interactionat cu el , l-am intrebat care este cel mai mic abonament Orange , mi-a cerut pe ce numar si am primit instant raspuns ca pot cere oferta contractuala nu mai devreme de data x, ca am contractul pana data y , mi-a placut si a fost rapid , am aflat datele mai rapid decat din aplicatia My Orange

Diana
Diana

Diana

User level
Nivel
3
2080 / 5000
puncte
Custom field 2
Diana

Da, este destul de rapid și găsește răspunsuri cam la tot. Sigur, mai sunt și lucruri pe care nu le înțelege din prima, dar reformulezi.

Am făcut cunoștință cu creatorul chatului Djingo și l-am felicitat pentru munca depusa și i-am urat succes în continuare la dezvoltare de aplicații utile clienților Orange.

Nu am avut placerea de a comunica cu Djingo, dar atunci cand voi avea o problema cu siguranta ii voi cere ajutorul, consider ca este mult mai rapid, mai comod si afli raspunsuri instant decat sa stai sa asculti melodia de asteptare de la relatii cu clientii.

Ma bucur ca vad reactii pozitive. Inseamna ca voi l-ati intrebat lucruri usoare, ca sa zic asa. In ultimele 2 saptamani eu i-am adresat 2 intrebari si pentru fiecare venea cu variante ajutatoare din care eu sa aleg pentru a-i fi mai usoara varianta de raspuns. Din pacate nicio varianta nu se apropia de ce intrebam eu. Deci cu siguranta mai au de lucrat cu robotul in introducerea de informatii.

Sunt intelegatoare Ascary, in unele situatii mi-a fost de ajutor. Doar ca trebuie sa-i oferim cuvinte de baza si ulterior el sa caute raspunsul corect.

E ok ca un asistent virtual sa preia funcțiile unui operator, dar întrebările pe care i le adresezi trebuie sa fie scurte, la obiect, pentru a primi răspunsuri tot clare, concise, obiective. Nu poți fi lămurit îndeajuns doar de acest asistent virtual.

Eu nu am interactionat inca, dar, din ce inteleg, Diana a intrebat care este cel mai mic abonament si raspunsul primit a fost despre data de expirare pentru abonamentul ei.. in concluzie, banuiesc ca trebuie intrebat despre lucruri clare si fixe, in ideea ca-ti raspunde mai repede decat ai gasi tu daca ai vrea sa stii..

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!