anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Numere de telefon pentru asistenta Orange

Laura_cio
Senior
Dacă am nevoie de informatii despre produsele si serviciile Orange, care sunt numerele pe care le pot apela?
1 Soluţie acceptată‚

Vio73
Campion certificat

Salutare.

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

 

O altă variantă este Djingo: https://comunitate.orange.ro/questions/1991695-pareri-djingo-asistentul-virtual-orange

 

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Mai multe - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

 

300 - din rețeaua Orange - de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă - duminică și sărbători legale între 9:00 - 18:00 persoane fizice (9:00 - 17:00 persoane juridice)

  • gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
  • pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
  • pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

 

0374.30.03.00 - din orice rețea, apel cu tarif normal

 

+40 374 300 300 - din roaming, taxat ca apel internaţional către România

 

Aceste numere sunt valabile pentru clienții Orange România și Orange Romania Communications (pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă). 

 

401 - Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

 

474 - limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)

 

228 - pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming

Vizualizare soluţie în postul original

58 Răspunsuri 58

Neaplicabil
Poti apela 300, numarul scurt si unicul pentru serviciul de relatii cu clientii. De acolo ei te pot redirectiona in functie de caz, de exemplu departamentul Financiar, Fidelizare/Retentie sau altele.

Varga
Începător

Raspunde un robot si nu intelege 2 cuvinte ca ``restanta plati`` si se pare ca suntem prea **beep** sa avem voie sa vorbim cu un om.

 

Miha_Z
Campion
- 300 - Serviciul Clienti, gratuit intre 8:00-21:00. Beneficiati de acces la operator, atat pentru abonati cat si pentru utilizatori PrePay. - numărul 0374300300 apel cu tarif normal - 401 - Serviciul Suport Clienti, acces direct la operator pentru abonati, 24 de ore din 24, 7 zile din 7. Tarif national este 0.15 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite.

De ce nu suntem redirectionati catre un operator uman ?

Vreau sa preiau asupra mea obligatia de a platii restante pentru alta persoana si nu am cu cine sa stau de vorba. Nu avem dreptul sa vorbim cu un om ? Suntem prea prosti pentru asta ?

 

Ascary
Campion certificat
Că să intri direct în legătură cu un operator formează 300 520 🙂

Vio73
Campion certificat

Salutare.

Dacă ai nevoie de informații generale care nu necesită verificarea contului tău atunci mai bine cauți aici, în comunitate sau întrebi membrii comunității, care sunt clienți ca și tine.

 

O altă variantă este Djingo: https://comunitate.orange.ro/questions/1991695-pareri-djingo-asistentul-virtual-orange

 

Dacă vrei să ceri o ofertă sau ai probleme și este nevoie de verificarea contului tau personal Orange, atunci poți vorbi pe chat în aplicația My Orange - Mai multe - Contact - Scrie-ne sau poți apela numerele de mai jos:

 

300 - din rețeaua Orange - de luni până vineri, între orele 08:00 – 20:00 și sâmbătă - duminică și sărbători legale între 9:00 - 18:00 persoane fizice (9:00 - 17:00 persoane juridice)

  • gratuit pentru clienții abonați din reţeaua Orange;
  • pentru clienții PrePay sunt gratuite primele 2 apeluri efectuate într- un interval de 30 de zile; începând cu al 3-lea apel din acest interval, transferul către un consultant va fi taxat cu 0,55 euro credit/apel
  • pentru clienții Yoxo apelul se taxează cu 0.55 euro/apel, TVA inclus. 

 

0374.30.03.00 - din orice rețea, apel cu tarif normal

 

+40 374 300 300 - din roaming, taxat ca apel internaţional către România

 

Aceste numere sunt valabile pentru clienții Orange România și Orange Romania Communications (pentru serviciile preluate de Internet, TV și Telefonie Fixă). 

 

401 - Serviciul Suport Clienți pentru abonați, 24 de ore din 24, 7 zile din 7, tarif naţional 0.14 euro/minut, TVA inclus, primele 40 de secunde sunt gratuite

 

474 - limba maghiară pentru PrePay și abonamente (luni până vineri, între orele 08:00-20:00 și sâmbăta, între orele 08:00-16:00)

 

228 - pentru persoane cu deficiente de auz (08:00-20:00); nu poate fi accesat în Roaming

Pentru activare/dezactivare optiuni ce numar scurt există? Am căutat pe tot site-ul si n-am găsit nimic. Ce fel de companie sunteți oameni buni dacă nici un amărât de telefon nu puteți afișa pe haosu total de site pe care îl aveti? Unde este scris și de ce trebuie să dăm în bobi iar ca să găsim asa ceva elementar? Serios mă gânesc să renunț la orange. Faceți ceva vă rugăm. E totul un haos

Salut. Daca nu am chef sa vorbesc cu roboti si vreau sa vorbesc cu un om, ce trebuie sa fac ?

 

lacoar
Junior
300 - relatii cu clientii - gratuit pentru abonati

Vio73
Campion certificat
Și pentru prepay.

ghitamona
Începător
imi puteți spune de ce nu s-a inregistat plata pentru ultima factură Orange, care a fost plătită prin transfer bancar, nr. de telefon 0749xxxxxx atasat aveți dovada plății, cu codul de abonat xxxxxxxxxx, cu respect,

FaraUnID
Campion certificat
Din cate vad eu, plata a fost initiata pe data de 03 iulie, adica vineri. Cum sambata si duminica sunt zile nebancare cel mai probabil confirmarea va veni in cursul zilei de astazi sau cel tarziu maine.

Alice_2
Începător
Este oare cineva vreodata disponibil la unul din acele numere de telefon?

Miha_Z
Campion
Acum depinde si de zile si de solicitarile clientilor. Sunt zile in care raspund rapid si zile aglomerate cand apar anumite probleme tehnice si suna clientii pentru a afla cauza lor. Poti incerca sa suni la 300 apoi apesi tastele 1520 si esti regirectionata catre un operator Orange.