la 24-09-2023 12:06 PM - editat ultima oară la 25-09-2023 08:43 AM de DanielaH
Bună ziua. Prin wi-fi nu pot realiaza apeluri whatsapp. Ce este de făcut, vă rog?
la 24-09-2023 04:02 PM
Salutare!
Trebuie sesizare din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 24-09-2023 12:11 PM
Salut,
Avem un topic cu aceeasi problema si aici. Din pacate, nu pare sa fi rezolvat problema. Internetul fix e de la Orange? Pe alt WIFI merge?
Dispozitivul este un iOS sau Android? Mie pe iOS nu-mi face probleme, dar nu am internet fix de la Orange. Deci...se poate sa fie si asta.
la 24-09-2023 12:13 PM
Reteaua e Orange. Mobilul e android si cu datele mobile si wi-fi anulat, se pot face apeluri whatsapp fără probleme
la 25-09-2023 12:11 PM
O problema similara cu Whatsapp am si eu, dar la mine se manifesta prin intarzierea primirii mesajelor si/sau apelurilor. Reteaua WiFi este Digi (si acasa, si la munca). Cum intru pe date mobile (indiferent de operator), intra instant. Si folosesc un Huawei fara GMS, iar fosta colega, pe un Huawei Y5II (cu Google) avea fix aceeasi problama cu intarzierea. Tind sa cred ca, totusi, problema (sau o mare parte din ea) este la Meta (Whatsapp).
PS: setarile sunt pe automat (ca nivel de utilizare a bateriei, la un moment dat chiar am anulat setarile automate ale bateriei pentru Whatsapp si la fel facea). Cea mai mare intarziere a fost de vreo 6 ore (pe timp de noapte): mi-a trimis sora niste mesaje pe la ora 22 si le-am vazut abia cand am iesit din casa dimineata la 5:30 (plecam la munca).
PS2: nu stau neaparat in mesajele de Whatsapp intrucat (l-am folosit mai intens in Turcia in urma cu 2 ani din motive evidente), dar, daca arde, toti care au nevoie de mine, ma suna pe "normal".
24-09-2023 04:23 PM - editat 24-09-2023 04:42 PM
Am intrebat si eu cunostinte care au net fix de la Orange si mi-au zis ca nu au problema asta. Deci....fie nu e o problema generala, poate e doar in anumite zone, fie este alt router (routerul este cel de la Huawei, nu ZTE in cazul asta), fie...problema e doar pe Android (intrucat ei au iOS).
La tine router-ul este cel de la Huawei sau ZTE? Incerca sa gasesc niste elemente comune, in afara de reteaua Orange. Pentru ca e clar ca nu e doar atat. Daca era o problema generala la toti clientii Orange, ar fi fost mult mai multa lume care se plangea de problema asta.
Ceea ce mi se pare fascinant e ca merge pe date mobile (banuiesc ca tot de la Orange, nu?). :))
la 24-09-2023 04:42 PM
Nope, datele mobile sunt de la Vodafone. Am deschiso sesizare între timp. Se pare că e vorba de modelul routerului care nu mai e compatibil cu ultima actualizare a whatsapp-ului.
la 24-09-2023 04:43 PM
Router de la ZTE sau Huawei?
la 24-09-2023 04:44 PM
Huawei
24-09-2023 04:46 PM - editat 24-09-2023 04:46 PM
Hmmm... Ai posibilitatea, sau stii pe cineva care poate testa pe acelasi router, de pe iOS? Pentru ca e un pic ciudat ca toti cei care s-au plans de problema asta sunt utilizatori de Android. E adevarat ca e mai comun decat iOS-ul. Dar se poate sa fie si o problema cu aplicatia, sau ceva specific versiunii de Whatsapp pentru Android.
la 24-09-2023 04:02 PM
Salutare!
Trebuie sesizare din secțiunea Contact.
Dacă ești client Orange Romania, de aici:
https://www.orange.ro/contact/
Iar dacă ești client Orange Romania Communications, de aici:
https://orangeromaniacommunications.custhelp.com/app/ask
Baftă!
la 24-09-2023 04:40 PM
Mulțumesc! Am deschis o sesizare
la 25-09-2023 01:47 PM
@Jules, mulțumim pentru marcarea soluției. Să înțelegem că s-a rezolvat situația?
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor