anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce mi a fost respinsa cererea de portare de la vodafone la yoxo?

Cristi_Iulian
Începător
Buna ziua. Mi-a expirat abonamentul la vodafone si am zis ca fac o treaba buna si ma portez cu numarul la Yoxo.
Am descărcat aplicatia am urmat pasi si in 3 zile a venit cartela. Am scanat codul dr pe cartela. Surpriza, am primit un e mail si mi se spune ca portarea a esuat.
Le scriu celor de la Yoxo dar........ Nici un raspuns .......
Aveti idee ce mama zmeilor sa fac .....
Multumesc
7 Răspunsuri 7

mihai_13
Maestru
"cica" ar fi ceva probleme cu serviciul yoxo - sper sa se rezolve cat mai repede https://comunitate.orange.ro/questions/2989502-abonament-yoxo-service-urgent

7NEro
Junior
Acelasi lucru am patit si eu.. ESUAT. Asa ceva.. incredibil. Stau fara semnal de 24h nimeni nu ma poate suna nici nu pot fi sunat

DanielaH
Moderator
@Cristi_Iulian și @7NEro, s-a activat abonamentul?

7NEro
Junior
NU! Este strigator la cer cum Orange pot face parteneriat cu astfel de incompetenti! Era sa imi pierd numarul de telefon daca nu sunam la Orange sa mi l pastreze. Cererea pe YOXO a fost esuata si stearsa automat iar imi trebuie un cod de la ei ca sa ma portez din nou pe orange.. asa ceva nu se poate! De 48 de ore sta chat ul deschis fara nici un operator sa raspunda! INCOMPETENTA!

Anonim
Neaplicabil
Verifica datele de pe cererea de portare. Chiar si o simpla cifra gresita la CNP, ID client, serie SIM (dupa caz) sau numar de telefon duce la esecul portarii. La fel si la nume, sa fie complet trecut. Portarea nu poate fi refuzata de niciun operator, singurele situatii cand aceasta nu se efectueaza este cauzata de diverse erori.

Ionut_20
Începător

Același lucru l-am pățit și eu azi. Culmea e ca nu mai poți vorbi direct cu operatorii decât pe chat și nu răspunde nimeni.

EllyCris
Începător

A gasit cineva solutia la aceasta respingere a portarii? Am sunat la operatorul actual, Vodafone, asa cum mi-a fost solicitat in mesaj si ei nu au primit nicio cerere de portare. Am incercat sa contactez Serviciul Clienti Orange de pe noul numar Yoxo dar nu pot suna pt ca imi zice ca nu am credit desi am un abonament activ. Am intrebat robotul Orange dar evident, habar n-are. Am incercat sa trimit mail prin formularul din pagina de contact dar imi apare un mesaj de eroare cu mentiunea sa incerc mai tarziu. Am incercat sa adaug noul numar de telefon in My Orange, primesc SMS-ul, dar imi apare un mseaj ca nu este corect codul, desi am incercat de multe ori. Sunt extrem, extrem de dezamagita (mai pe englezeste, **beep**, functioneaza ceva la ei?). Un serviciu foarte prost si nici macar nu exista o modalitate sa-i contactezi sa rezolve problma.